poniedziałek, 25 marca 2013

Rozdział 26 :)

Zaczęło się ściemniać, a ognisko przygasało. Wspólnie postanowiliśmy, że pora się zbierać. Zgasiliśmy jeszcze całkiem ogień i ruszyliśmy w stronę hotelu. Razem z Niallerem szliśmy nieco bardziej na uboczu. Po chwili poczułam jak chłopak nie śmiało chce złapać moją dłoń. Uśmiechnęłam się i sama splotłam nasze dłonie. Chłopaki na pewno nie zobaczą, bo byli dalej od nas. Nie wiem gdzie im się śpieszy. Czasami lubię tak pospacerować sobie nocą. Po jakiś 15 minutach doszliśmy do hotelu. Chłopak puścił moją dłoń i otworzył mi drzwi. Uśmiechnęłam się do niego, co odwzajemnił i skierowaliśmy się do pokoju. Byłam trochę zmęczona, dlatego podeszłam do torby, wyjęłam piżamę i poszłam do łazienki. Po paru minutach wyszłam, a  chłopak wszedł. Korzystając z okazji, wzięłam laptopa i ponownie zalogowałam się na twittera. Zobaczyłam akurat tweet Louisa „ Nasze gołąbeczki zostali w tyle. Niall i Emily, nieźle „ odpisałam mu szybko „cicho bądź Tomlinson, wy prawie biegliście do tego hotelu” po chwili zaczęliśmy gadać na DM. Był wieczór, a coraz więcej fanów pisało do mnie,żebym ich follownęła. Nie wiem jakim cudem mam tyle followersów,ale zdecydowałam się na małe Follow Spree. Starałam się follownąć jak najwięcej osób,aż w końcu złapałam limit. Napisałam tylko „przepraszam,ale dostałam limit,do następnego razu.Kocham was xx „ Po chwili z łazienki wyszedł Niall. Uśmiechnął się i usiadł koło mnie. To o czym pisałam z Louisem było na prawdę głupie. Zegnałam się z nim z setki razy, ale i tak zostawałam. Zawsze pisał „no nie idź no” albo „ ejj,nie pozwalam Ci „.Pomyliłam się i zamiast na DM to wysłałam do niego tweeta „Louis durniu idź spać”. Dopiero po paru minutach zorientowałam się, ze wysłałam do niego twe eta,  a nie wiadomość prywatną. Już same mi się oczy zamykały, dlatego wylogowałam się z twittera, po czym podałam go Niallerowi. On także zalogował się na twittera i napisał tylko „ kocham Cię bardzo xx „. Zauważyłam, że odpisuje tez na mojego tweeta do Louisa, a po chwili Tomlinson przyczepił się do Niallera. Jak to zobaczyłam zaczęłam się głośno śmiać. Tym razem oni zaczęli pisać na DM. Przez jakąś godzinę pisaliśmy z nim, aż w końcu Niall zamknął laptopa. Oboje przykryliśmy się kołdra, a ja się wtuliłam w chłopaka, który objął mnie ramieniem.
-Kocham Cię –usłyszałam głos Niallera.
Po raz pierwszy powiedział mi to. Jakbym mogła to teraz bym zaczęła skakać. Mimo,że zachowałam powagę to wiedziałam,że mój organizm skacze.
-ja Ciebie tez –powiedziałam, po czym zamknęłam oczy.
Poczułam tylko jak chłopak całuje mnie w głowo i bardziej się do mnie wtula. Po chwili zasnęliśmy.
*
Przebudziłam się około 8. Niall akurat spał na plecach, więc mogłam podziwiać jego umięśniony tors. Podparłam się na łokciu i przejechałam po nim palcem. Po chwili chłopak odwrócił się do mnie i uśmiechnął się.
-czeeeść – powiedział
-długo nie śpisz ? –zapytałam
-wystarczająco długo, żeby wiedzieć, że się na mnie patrzyłaś –oznajmił, na co ja się lekko zarumieniłam.
Chłopak lekko się zaśmiał i pocałował mnie w policzek. Przewróciłam oczami z uśmiechem i wstałam z lóżka. Wolnym krokiem podeszłam do torby i wybrałam na dzisiaj to . Potem poszłam do łazienki i ubrałam się . Wykonałam jeszcze poranną toaletę, pomalowałam się i rozczesałam włosy. Dzisiaj zdecydowałam się na pomalowanie rzęs i zrobienie sobie kresek. Kiedy wychodziłam z łazienki,do pokoju wtargnął Louis i zaczął się wydzierać.Po chwili stanął i popatrzył na mnie , a potem na Nialla.
-dobra, możecie wejść ,nic nie robią –odparł Louis i usiadł na łóżku
Po chwili w pokoju pojawił się jeszcze Harry,Zayn i Liam.
-czego mi nie odpisałeś wczoraj ? –zapytał Louis i rzucił się na blondyna, udając, że go bije.

Wszyscy głośno zaczęli się śmiać.
-macie jakiś konkretny cel przyjścia tutaj ? –zapytałam w końcu
-znaczy Louis,chciał popatrzeć. My przy okazji chcemy wam powiedzieć,że dzisiaj wyjeżdżamy – oznajmił Liam.
Popatrzył na Louisa, który uśmiechnął się i uniósł dwa kciuki do góry. Podeszłam do niego i ujęłam jego twarz swoimi dłońmi, po czym popatrzyłam mu w oczy.
-Ty coś bierzesz ? –zapytałam.
Widziałam ,że chłopcy odetchnęli w ulga. Oni myśleli, że chce go pocałować. Nie wytrzymałam i zaczęłam się głośno śmiać.
-hahahahaha myśleliście, że chce go pocałować ? hahaha  -zapytałam
Oni tylko popatrzyli na mnie i zaczęli coś tam mówić pod nosem. Czyli pewnie tak myśleli. Po chwili usłyszałam dzwonek mojego telefonu. Wyciągnęłam go z kieszeni od spodni, a na wyświetlaczu pokazało się, że dzwoni Danielle. Dawno z nią nie rozmawiałam i bardzo za nią tęsknie. Nie chciałam żeby chłopaki podsłuchiwali, dlatego wyszłam z pokoju.Danielle dużo mi opowiadała o tych castingach,jak dużo ludzi poznała i tym podobnie. Ja również jej opowiedziałam co u mnie. Powiedziałam tez o Niallu.Po paru minutach Dani musiała już kończyć,bo jakieś próby mają. Pożegnałam się z nią i podeszłam do naszego pokoju. To co tam ujrzałam kompletnie mnie zaskoczyło. Był tam Louis i Zayn,którzy paradowali w moich ciuchach, a Niall i Liam się z nich śmieli.Weszłam w głąb pokoju w poszukiwaniu loczka, którego nie widziałam.
-cześć jestem Louise .Fajna jestem no nie ?- powiedział dziewczęcym głosem Louis.
-ja jestem Zaynaya.Jestem szalona –powiedział mój brat.
Ich głosy były takie śmieszne,że sama zaczęłam się śmiać. Dodatkowo Louis i Zayn zaczęli machać dziwnie rekami,co mnie jeszcze rozbawiło. Po chwili z łazienki wyleciał Harry.
-cześć Emily,jestem Harreh.Jestem gorąca –powiedział loczek
-my tak nie mówimy –oznajmiłam z uśmiechem
-okej,to teraz czas na babskie ploteczki ! –wykrzyczał Louis
O będzie ciekawie.Louis,Zayn i Harry podeszli do łóżka i usiedli.
-idź stąd –powiedział Louis, a raczej Louise i zrzucił Niall z łóżka,który tym razem tarzał się po podłodze ze śmiechu.
Chłopcy zaczęli coś szeptać, a ja stałam i patrzyłam na nich z miną typu „WTF”. Louis miał moje ulubione bolerko na sobie. Mój wzrok powędrował na Harrego.ON MIAŁ MOJE ULUBIONE SPODNIE. Podeszłam szybkim krokiem do łóżka i uderzyłam lekko Harrego w głowe.
-ejj ! co jest ? solówa ? –powiedział Harry
To akurat zabrzmiało śmiesznie.Tym razem nie mogłam się opanować, tylko wybuchłam śmiechem. Chyba złapałam jakąś głupawkę,bo nie mogłam się opanować.
-ściągaj spodnie –powiedziałam,kiedy się uspokoiłam.
-przykro mi, robie to tylko z chłopakami –powiedział Harry,nadal udając dziewczynę 
-Louis …-zaczął Niall
-chłopcze za wysokie progi na Twoje nogi –oznajmił Louis.
Ja to się dziwnie jak oni mogą wytrzymać bez śmiechu.
-my tak nie robimy !-wykrzyczałam
-to teraz sobie strzelimy Mani i Pedi co nie dziewczęta ? –powiedział Louis. Trudno, zignorował mnie. Przeżyje
Zayn podszedł do torby i zaczął szukać lakierów do paznokci.Podeszłam do Zayna i próbowałam ściągnąć moją bluzkę z niego.
-gwałcą mnie ! –wykrzyczał
-dobra, koniec tego teatrzyku, wszyscy się rozbierać i idziemy się pakować –oznajmił Liam
-patrzcie jaki świntuch, każe nam się rozbierać przy chłopkach –odezwał się Zayn
-Harry jak nie zdejmiesz spodni to wyprostuje Ci loki –zagroziłam mu z uśmiechem
On szybko wstał i pobiegł do łazienki. Po chwili wyszedł z niej i oddał mi spodnie. Szybkim ruchem wywaliłam go z pokoju.
-a moje spodnie ? –powiedział
-nie dostaniesz ich już –oznajmiłam i zamknęłam drzwi przed nim.
Nareszcie spokój. Ale zrobili bałagan. Jedno jest pewnie. Już nigdy nie założę tych ciuchów. Kiedy sprzątałam, katem oka zerknęłam na Niallera, który patrzył się w sufit i uśmiechał się. Oni mnie przerażają i to coraz bardziej. Po paru minutach pokój w końcu wyglądał tak jak powinien. Już było dosyć póżno,dlatego wzięliśmy swoje torby i poszliśmy w stronę recepcji.Tam czekali już na nas Zayn,Louis i Harry.
-powinieneś być dziewczyną –oznajmiłam Louisowi, klepiąc go po plecach.
-reklamacje do mojej mamy proszę –powiedział z uśmiechem.
Zaśmiałam się lekko i poszliśmy w stronę samolotu. 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
proszę bardzo mamy 26 :) 
Co myślicie ? 
Podoba wam się ?
Przepraszam za błędy,ale pisałam go szybko :) 

CZYTASZ-KOMENTUJESZ

23 komentarze:

  1. ON JĄ KOCHA!!! I NARESZCIE JEJ TO POWIEDZIAŁ!!! Ale się jaram! xd
    A chłopaki toml mnie rozwalili xo a szczególnie Lou xd
    Super rozdział, że aż brak mi słów ;3
    Czekam na następny ;* pozdrawiam!!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaa jaram sie !!!!!! oni muszą być razem !!!!!!
    rozdział cudo *.* czekam nn
    http://eternal-life-of-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahah zajebiste ta reklamacje do mojej mamy i wgl albo to gwalca mnie mega czekam nn :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne to było, już się nie moge doczekać następnego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. HAhhahahahhahaha zajebisty rozdział i zajebiste teksty:DDD
    "-cześć jestem Louise .Fajna jestem no nie ?
    -ja jestem Zaynaya.Jestem szalona
    -No teraz sobie strzelimy Mani i Pedi co nie dziewczęta?"
    Już się nie mogę doczekać następnego:) Mam nadzieję, że też będzie taki śmieszny i znowu będę zacieszała do laptopa:DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajebisty!!!!! A ten pomysł chłopaków n przebranie się w ciuchy Emily- przezabawny!!!! Genilnie piszesz i z niecierpliwością czekam na nn.
    Pozdrawiam
    Luna :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Padłam :D
    Po prostu rozdział jest wspaniały!
    Błędy? Nie wiem, czy jakiekolwiek znalazłam.
    Może to przez śmiech? Nie wiem,
    ale rozdział jest świetny!
    Niecierpliwie czekam na kolejny!
    Caroline. x

    OdpowiedzUsuń
  8. hahhaha, niezłe xD
    Chłopaki rozwalają system ;D
    Rozdział jest EMEJZING ^^
    Niall i Emily mogliby już być razem *______*
    Koooocham <3
    Czekam nn ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny rozdział *.* Niech Niall i Emily już będą razem <3
    Czekam na nexta :D
    Zapraszam na swojego bloga właśnie pojawił się IV rozdział http://lovestorymyboys.blogspot.com/ :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahahaha leże i nie wstaje. Kwiczę dosłownie. Ten motyw z udawaniem dziewczyn haha :D Boski. Czekam na więcej, pozdrawiam Asiek :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahahaha super rozdział ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. ' -powinieneś być dziewczyną –oznajmiłam Louisowi, klepiąc go po plecach.
    -reklamacje do mojej mamy proszę –powiedział z uśmiechem.' to mnie wręcz rozwaliło :D
    fantastyczny rozdział <3
    chłopcy w rojach dziewczyn zawsze spoko ;D
    czekam na nn :)

    iwanttodieforonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha świetne teksty xD
    Co do rozdziału to...
    BOOOOOOOOOOOSKI :)

    OdpowiedzUsuń
  14. HAHAHAHAH UŚMIAŁAM SIĘ JAK NIE WIEM CO! ♥ XD
    Kooooocham Louisa w tym opowiadaniu, weź rozwiń jeszcze bardziej jego postać ;D KOCHAM CIĘ DZIEWCZYNO ♥ x

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahaha widzę, że humor chłopców nie opuszcza XD
    Świetnie piszesz *.*
    Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny <3 taki słodki i wgl. Czekam na nn <3


    onlyyouharrystyles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Heeej! :)
    Rozdział jest jak zwykle świetny:) Nie było rozdziału, w którym by się coś nie działo. I za to cie uwielbiam!
    Ahhh...jacy oni są slodcy*.* Wprost stworzeni dla siebie! :) Nawet nie wiesz, jak lubię czytać tego bloga! :) A jeśli wiesz, to trudno- powtórzyłam się;d
    Lou...ten chłopak mnie czasami rozwala:D
    Uwielbiam go w tym opowiadaniu! :)
    Już nie mogę się doczekać kolejnego rozdzialu.. twój styl pisania jest niesamowity.! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. hahahhahahaha :D skąd ty bierzesz te pomysły ? geniusz komedii ! :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Aaa wspaniały naprawdę z kąd ty czerpiesz pomysły ?
    Zapraszam serdecznie do mnie

    http://onedirectionmarzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Rozdział jak zwykle boski. Istne cuuudo <3
    Hahaha ale się uśmiałam XD Rzeczywiście, Lou powinien być dziewczyną ;P
    Teksty chłopaków są genialne, rozwaliły mnie :D
    Aww, w końcu Niall wyznał jej miłość, HOW SWEET *o*
    Pozdrawiam <3 ~ Cyziia

    http://true-friendship-and-maybe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne opowiadanie! ; ) Dobrze Ci idzie!
    Zapraszam do nas ; )

    OdpowiedzUsuń
  22. hehe bardzo ciekawe :) i pisz dalejj ;p
    zapraszam na mój blog :) http://myy-amazing-lifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń