piątek, 8 lutego 2013

Rozdział 10 :)


Weszłam do pokoju , wzięłam mój zeszyt z piosenkami, włączyłam laptopa i usiadłam przy biurku. Chwile pomyślałam , ale z moich myślach układała się kolejna piosenka,po chwili wszystko co miałam na myśli zapisywałam w zeszycie. Właśnie pisałam kolejny wyraz , kiedy do pokoju wparowali chłopaki.
-Co nas tak tam zostawiłaś ? –zapytał Louis- oo widzę ,m że piszesz piosenkę , oczywiście dasz przeczytać
-wiedze , że sobie już sam odpowiedziałeś – odpowiedziałam
-tak w ogóle , to jutro jedziemy do studia , nagrywać piosenkę – oznajmił Harry
- No okej – odpowiedziałam – Przecież nie musicie mi mówić co robicie i gdzie jedziecie
-Tak,ale to była wiadomość ,ze jedziesz z nami – powiedział z uśmiechem Liam
Zauważyłam, że Niall ukradkiem na mnie spogląda, a kiedy ja spojrzałam się na niego to odwrócił wzrok i udawał , ze jest zajęty Liamem. Z rozmyśleń wyrwał mnie Zayn , który wyrwał mi z rąk kartkę. Zayn zaczął czytać słowa, w sumie to lepiej , ze wywarł mi te kartkę , bo mogłam usłyszeć jak ta piosenka brzmi.
Turn around, open your eyes
Look at me now
Turn around, girl I’ve got you
We won’t fall down, yeah
We can see, forever from up here, yeah
So long as we’re together
Have no fear, no fear


So high you’re above the ground
Floating so high, turn around
Together, nothing can stop us now
Listen baby, turn around, floating
So high you’re above the ground
Floating so high, turn around
Together, nothing can stop us now
Turn around, 
Turn around.

Widziałam, ze każdy z chłopaków zaczął się wsłuchiwać w to co czyta mój brat, kiedy skończył popatrzył na mnie i się uśmiechnął . Nie wiedziałam czy to oznaczało, ze jest dobre czy po prostu chciał być miły .
- Ty tyle sama napisałaś w tak krótkim czasie ? – zapytał Louis
- No tak – odpowiedziałam
-Niezła jesteś. Jak chłopaki pisali słowa do piosenki, to w tyle czasu co Ty , napisali tylko 4 linijki- powiedział śmiejąc się Zayn.
-Dzięki Zayn,że pomogłeś wtedy – powiedział na głos Harry.
- Nie ma sprawy – odpowiedział brat.
Po chwili Zayn wziął mnie plecy i zaprowadził do salonu .
-  co Ty robisz ? postaw mnie !  wykrzyczałam
- Koniec , nie będziesz siedziała sama , dlatego idziesz z nami oglądać film – oznajmił Louis.
Zayn zaniósł mnie do salonu i posadził na kanapie. Niall przyniósł pop-corn , a Harry włączył film. Akurat włączyli “ The ring”. Mimo że to był horror ,to nie bałam się , bo nie był aż tak straszny. Po chwili zaczęłam się wiercić, nie mogłam znaleźć sobie miejsca na tej kanapie. Obok mnie siedział blondyn i Zayn, ale mój brat siedział bliżej telewizora.
-Pomożesz mi w czymś ? – zapytałam blondyna .
-Uważaj , nie pomagaj jej, ona zawsze ma złe zamiary- usłyszałam głos Zayna
-Nie prawda ! – wydarłam się – Liam rzucisz mi te poduszkę ?
Chłopak podał mi poduszkę , a ja rzuciłam w nią mojego brata.
-Dobra, już dobra , nie masz złych zamiarów – powiedział – powiedziałbym coś,ale znowu zaczniesz mnie bić poduszką
Już miałam rzucić go poduszką , ale się powstrzymałam . Spojrzałam na Nialla,który patrzył na mnie pytającym wzrokiem,pewnie chciał usłyszeć co chce zrobić. Uśmiechnęłam się do niego, po czym położyłam mu głowę na kolana .
- Mogę się położyć prawda ? – zapytałam
- Jasne – odpowiedział z uśmiechem blondyn.
Nie miałam jak nóg położyć ,dlatego wstałam i zepchnęłam Zayna z kanapy , po czym z powrotem się położyłam. Nie powiem trochę mnie to rozbawiło, dlatego cicho się zaśmiałam. Zayna mina była bezcenna wtedy. Spojrzałam na chłopaków, którzy  zwijali się ze śmiechu. Wtedy Zayn wstał i usiadł obok Liama,który siedział naprzeciwko nas. Pooglądałam jeszcze chwilę ,a potem urwał mi się film.
*Oczami Nialla*
Kiedy przyszła Emily do domu,to Danielle powiedziała ,że coś zostawiła i poszły razem do pokoju. Po 10 minut zeszły na dół i dziewczyny wszystkie rozeszły się  do swoich domów.Mieliśmy  w planach ,że pooglądamy film, ale Emily powiedziała,że idzie na górę. Siedzieliśmy w piątkę sami, nie powiem nudno było bez niej ,dlatego pobiegliśmy do niej na górę .Otworzyliśmy drzwi do jej pokoju i zobaczyliśmy,że pisze piosenkę.Emily jest zawsze uśmiechnięta i troche taka jak Louis czyli szalona . Jest wspaniała. Chłopaki zaczęli coś z nią gadać, a ja usiadłem z tyłu,sam nie wiem dlaczego, po prostu.Po chwili Zayn wziął ją na ręce i zaniósł do salonu. Harry włączył film i wszyscy zaczęliśmy oglądać. Po paru minutach ona położyła głowę na moich kolanach, po czym wstała i zepchnęła Zayna z kanapy. Nie wytrzymałem tylko wybuchłem śmiechem, tak jak Harry,Liam i Louis. Po kilkunastu minutach spojrzałem na nią i zobaczyłem,że zasnęła. 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mamy już rozdział 10 :) 
Nadal nie wiem,jak lepiej dodawać rozdziały,dlatego zrobiłam ankietę :) 
Dziękuje za komentarze i liczbe obserwujących <3
Kocham was xx
co wy na to,żeby zmienić wgląd bloga? chodzi mi o jakiś fajny szablon ,jak myślicie ? :D 
Zaczęły się ferieee, nareszcie :D 
Zapewne bedzie mi się nudziło ,więc piszcie do mnie na twitterze,chętnie z wami pogadam xd 
CZYTASZ-KOMENTUJESZ :3

12 komentarzy:

  1. Rozdział jest świetny, zresztą jak zawsze. Czekam na następny. Mi też się zaczęły ferie - TRZEBA SIĘ CIESZYĆ

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha zajebisty! :D jak zawsze, kocham ten blooog! :D
    a mi się kończą!~milych więc feri! loov ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. hahah:)
    Zajebity blog pisz szybko
    Mi sie właśnie kończa://
    To fajny pomysł zmienic wygląd bloga..:))

    OdpowiedzUsuń
  4. ZAJEBISTY !! CZEKAM NA NASTEPNY !

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no świetny! :D
    Zazdroszczę ci talentu! :)
    Jejku, jak ja bym chciała umieć pisać tak genialne piosenki*,*
    Oj coraz bardziej ją lubie♥ No i to takie słodkie że zasneła na kolanach Nialla!:D
    Czyżby blondasek się zakochał? ^^
    Czekam na nn<3
    Całuję! ;x

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozdział jest GENIALNY. Czekam na kolejny. Też mi się zaczęły ferie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne :) podoba mi się twój blog :3 mogłabyś wpaść też do mnie??? Mam dwa blogi,jeden o zwierzętach,drugi o 1D :) www.tolerance-for-animals.blogspot.com i www.0ne-direction.blogspot.com serdecznie zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta ? a mnie się skończyły dwa tygodnie temu -.- :D.
    Roooooooooooooooozdział świetny :D.
    Czekam na neeeeeexta :).

    Całuuuuuski ♥
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  9. Aww, fajnie tak zasnąć na kolanach Horana *.*
    Nie lubię już tego kolesia dla którego ona traci czas na napisanie piosenki ;<
    Pajac, tylko chce ją wykorzystać ..
    Ale ogólnie rozdział jak zawsze jest meeeeeeeeeega *___________*
    Czekam z niecierpliwością na kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co prawda przeczytałam tylko ten rozdział ,ale bardzo mi się spodobał i lece nadrabiac tego bloga :D Heheh.
    Jeżeli zainteresują Cię losy Niall'a i Jasmine zapraszam :
    http://reason-to-smilex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejciu ..ale słodkie to :D <3
    .. aw.. po prostu :D

    OdpowiedzUsuń