piątek, 15 lutego 2013

Rozdział 14 :)


Chłopcy jeszcze przez dłuższa chwilę się na mnie patrzyli, nie powiem czułam się niezręcznie.
-Wiecie ona ma racje – oznajmił Zayn
-Serio ? weź Zayn nie oszukuj ! –powiedziałam z sarkazmem, a potem wróciłam się do domu,po kluczyki Nialla.
Kiedy wróciłam do chłopaków,coś szeptali do siebie.Przewróciłam tylko oczami i rzuciłam w Niallera kluczykami.Liam powiedział,że jade z Niallerem i Harrym, a reszta jedzie z Lou.Świetnie zmarnowaliśmy dobre 20 minut na wsiadaniu do samochodu,bo Harry nie mógł się zdecydować gdzie chce siedzieć.
-Wybierz gdzie chcesz siedzieć wreszcie ! –wykrzyczał Niall.
 Sama bym się zdenerwowała, Hazza chodził a to na siedzenie z przody, a potem twierdził,że mu nie wygodnie i przechodził na tyły.Ja siadłam na tyły,podczas kiedy Harry usiłował przejść na przód.
-Siadaj wreszcie – powiedziałam,pociągając Harrego za rękaw,tym samym był zmuszony siedzieć z tyłu.
-Wiesz ja jednak wole z przodu- oznajmił
-to masz problem- odpowiedziałam szybko.
Styles tylko się uśmiechnął i chwycił mnie w tali po czym przytulił się do mnie.
-Znowu zaczynasz ? – zapytałam z lekkim uśmiechem
-ładnie pachniesz-odpowiedział, na co ja tylko przewróciłam oczami.
Tak to nadal ten sam Styles,znowu podrywa.Przypomniało mi się jak dziewczyny mówiły,że robi tylko dlatego,żeby pokazać te jego dobra stronę i przekonać do siebie.
-Wiesz,że nie musisz tego robić ? lubie Cię Styles –oznajmiłam patrząc mu w oczy.
-Skąd wiesz co mam na myśli ? –odpowiedział- Perrie i Danielle ?
Na co ja zaśmiałam się i pokiwałam twierdząco głową.
-Wiesz… nie chce ,żeby ludzie mnie uważali za podrywacza, bo taki nie jestem-powiedział, a ja miałam ochotę mu przerwać,ale się powstrzymałam-Każdy tylko dostrzega we mnie właśnie to ,po prostu lubię być blisko dziewczyn, a to,że je podrywam,jest spowodowane tym,że tak się słodko złoszczą jak Ty –kiedy skończył pokazał szereg swoich białych zebów i pojawiły mu się dołeczki.
Zaśmiałam się pod nosem.Harry całkowicie mnie zaskoczył tym wyznaniem.Nie uważam go za taniego podrywacza,no dobra, może na początku, ale to było spowodowane tym,że go nie znam.Teraz po tym wyznaniu, uważam go za na prawde wspaniałego chłopaka.Kiedy mi się zwierzał,próbowałam sobie wyobrazić jak może się czuć ,rzeczywiście nie było tak miło. Dlatego to mniej więcej chciałam mu powiedzieć.
-Harry nie uważam Cię,za taniego podrywacza,przyznaje może na początku tak było,bo Cię nie znałam,ale teraz uważam Cię, za na prawde wspaniałego chłopaka- powiedziałam, po czym pocałowałam go w policzek.
-Dziękuje Emily,jesteś wspaniałą przyjaciółką – oznajmił Harry.
-Przepraszam,że przerywam te romantyczną i wzruszajacą scene,ale już jesteśmy na miejscu- oznajmił Horan
-Nie było żadnej sceny Horan –powiedziałam , na co on się tylko uśmiechnął.
Wszyscy wysiedliśmy z samochodu, przeszliśmy przez tłum fanek i weszliśmy do studia,gdzie od razu chłopaki na nas naskoczyli.
-Czego tak długo? Siedzimy już tutaj od 15 minut,ile można jechać ? –zaczął Zayn
-spokojnie braciszku,idź zaparz sobie melisy -powiedziałam,klepiąc go po ramieniu.
-Harry nie mógł znaleźć sobie miejsca – oznajmił Horan,wkładając kluczyki do kieszeni.
Wszyscy tylko pokiwali głowami i poszliśmy w to miejsce,gdzie mieli nagrywać piosenkę.
-Gdzie Paul ? –zapytał Harry
-Był,wprowadził nas, a potem pojechał –oznajmił Zayn ,na  co Harry nadal na niego patrzył-sprawy rodzinne
Kiedy Zayn wymówił ostatnie słowa, Harry powiedział tylko „ aaa” i pokiwał głową.Zaśmiałam się przy tym lekko,bo to było śmieszne.Wszyscy siedzieli na fotelach i patrzyli na ściany albo w sufit.Ta cisza mnie dobijała, w sumie to powodowało, że jeszcze bardziej chce mi się śmiać.Miałam ochote na gorącą czekolade,dlatego wstałam i skierowałam się do automatu. Tak ,byłoby prościej ,gdybym wiedziała jak to się obsługuje-pomyślałam. Ten automat był jakiś inny. Próbowałam czytać instrukcję,ale nadal nic z niej nie rozumiałam.
-Patrz… -odwróciłam się i ujrzałam Nialla za mną –Najpierw musisz wybrać co chcesz,potem nacisnąć tutaj, a potem tutaj , a potem dopiero wrzucić monetę-powiedział
Odwróciłam się do Nialla w celu podziękowania mu,ale dopiero teraz zorientowałam się,że obejmuje mnie w pasie, a głowe ma na moim ramieniu.
-Przepraszam- odpowiedział odsuwając się ode mnie.
-Nie szkodzi –powiedziałam ,uśmiechając się do niego –dziękuje za pomoc
Postanowiłam poczekać na Nialla,bo o ile się nie myle,to też sobie coś kupował. Po paru minutach poszliśmy do chłopaków.
-dzwonił Paul i mamy zacząć bez niego,bo nie przyjedzie –oznajmił Liam.
Louis pobiegł po kluczyk i otworzył nam pomieszczenie,gdzie mieli nagrywać chłopcy.Oczywiście nie byliby sobą ,gdyby nie zaczęli się pchać od razu.Tylko jedynie Niall i Liam zostali i gestem ręki zaprosili mnie do środka. Oo widze,że jedyni normalni.
-Wiecie,tutaj z nami jest dziewczyna ,a jak wiadomo dziewczyny mają pierwszeństwo –oznajmił Niall,kiedy już weszli do pokoju nagraniowego.
-A nie ,wy durnie się pchacie na siebie ,mało co sobie głowy nie urwiecie ! –wykrzyczał Liam,co spowodowało u mnie głośny śmiech.
-hahaha Liam to było dobre- powiedziałam i przybiliśmy sobie „ żółwika”.
-Widzisz tutaj jakas dziewczynę ? –zapytał z uśmiechem Zayn.
Podeszłam do niego i uderzyłam go w ramię .
-Dobra,żartowałem – odpowiedział chłopak,po czym mnie przytulił.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Przeepraszam,że taki nudny i nijaki . 
Nie mam weny już :<<
Przepraszam też,że wszystko się tak wolno rozwija :D 
Ale spokojnie, na geografii napisałam rozdział ,w którym się więcej dzieje, zaraz powinnam go przepisać chyba :D 
Dobiliście do tych 10 komentarzy, ale mam wątpliwości i nie wiem czy ktoś tutaj jeszcze czyta,oprócz tych którzy komentują,za co bardzo dziękuje <3 
Teraz następny dodam po 12 komentarzach 
Wybaczcie to ,ale musi mi jakoś wena przybyć ;D 
Do następnego xx

20 komentarzy:

  1. Wooow ! :D
    Jestem pierwsza ^^
    Świetny rozdział ;)
    Widzę, że Harry'emu wzięło się na wyznania, heh :))
    Nie mogę się doczekać kiedy pomiędzy Niall'em, a Em zacznie się coś dziać ..tak więceeej *.*
    Czekam na kolejny ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest świetny.
    Nich juz będzie co romantycznego...
    czekam na nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie piszesz. Czekam na następny rozdział <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny rozdział i taki słodkiii ... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny. Ach ten Harry taki niezdecydowany. Ta akcja z przepuszczeniem była mega.
    Czekam na kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozdział jak zawsze rewelacyjny :)
    Czekam na następny - na pewno dobijesz do 12 komentarzy! ♥
    Pozdrawiam, Kornelia ;)

    {fate-is-always-connected.blogspot.com}

    OdpowiedzUsuń
  7. omg! ;d fajnie że już jest, uwielbiam to czytac! ;D
    czekam na dalsze zwierzenia Harrego xD hahah to z podrywczem za mocne ;p
    weny! ♥ i pozdr!

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest świetne!!! Kocham Twoje opowiadania <3 Chciałabym, żeby była z Niallem i mam nadzieję, że tak zrobisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozdział jest Niesamowity, Fantastyczny, Zajebisty, Fenomenalny, Genialny, Świetny, Ciekawy, Perfekcyjny.
    Akcja z zajęciem przez Harrego miejsca mnie rozśmieszyła.
    Ciekwi mnie jedno, czy Niall lub Harry zakochają się lub są zakochani w Em.
    Czekam na następny rozdział i życzę Ci dużo weny.!! ♥. *.* *.* *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger :D :
    http://iwanttodieforonedirection.blogspot.com/2013/02/the-versatile-blogger-oo.html

    OdpowiedzUsuń
  11. No wlasnie...Harry czy Niall ?? A poza tym swietne ale Ty pewnie ju o tym wiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo Harry *.* no jestem ciekawe z kim ona bedzie.. :D

    onlyyouharrystyles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaaa zajebisty. Mmm Harry się zwierza. Słoodko.
    A Niall jaki pomocny przy automacie .No i razem z Liamem zachowali się jak dżentelmeni i przepuścili ją w drzwiach. ;D
    Fajny rozdział. Podoba mi się.
    Pozdrawiam Bella ♥
    _____________________

    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/
    http://onedirection-bella-liamkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger

    http://karolinatommo99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham cie normalnie! ;** to jest rewelacyjne! Czekam na nowy rozdzial, bejbe.

    you-are-my-hope-1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa*.*
    Wyznanie Harrego no normalnie się zakochałam*.* To było takie kochane<3
    Ale jak mozna nie wiedzieć gdzie usiąśc w samochodzie? ;o Czasem go kocham a czasem zastanawiam się jak on nadal żyje na tym świecie haha;D
    No i Niall, który ją obejmuje*.*
    Ale ten rozdzial jest kochany! ♥
    Cos mi się wydaje że Harry i Niall...w niej..no wiesz:D
    Czekam na nn! <3 Daj szybko, bo już nie wytrzymuje♥

    + U mnie nowy rozdział
    http://hello-in-my-world.blogspot.com/
    Całuję! ;x

    OdpowiedzUsuń
  17. To teraz już nie mam pojęcia kto będzie z Emi xDD
    A rozdział .. no wiesz .. :D Świetny

    OdpowiedzUsuń