piątek, 1 lutego 2013

Rozdział 8 :)


Wszyscy skierowaliśmy się w stronę limuzyny , wsiedliśmy do niej i po 30 minutach znaleźliśmy się przed domem Conora Maynarda . Najpierw poznałam Eda , teraz mam szanse poznać Conora . Lecąc do Londynu nie sądziłam , że poznam sławnych ludzi , mi wystarczyło tylko wyjazd do niego , mój brat na prawdę ma znajomości. Szczerze to  nie byłam za tym , żeby iść na tę galę , bo przecież nie jestem sławna ani nic, no ale chłopaki się uparli , więc poszłam . Weszliśmy do wielkiego domu Conora. Zaczęłam się rozglądać i nie widziałam nikogo sławnego oprócz Eda, chłopaków i Conora , ale to dobrze , potem nie będą pisać , że lecę na ich pieniądze i tak dalej. Zawsze zastanawiam się dlaczego gazety niszczą wszystkich , zmyślają coś ,a  potem każdy się zastanawia czy to prawda czy nie . Po chwili zobaczyłam jakiegoś chłopaka z Edem , którzy idą w naszą stronę . Chłopaki , Perrie i Danielle przywitali się z nim,tego drugiego to ja nie znałam,więc przywitałam się tylko z Edem.
- Jestem Conor – usłyszałam głos chłopaka , który wyciągnął do mnie ręke .
Przecież to jest Conor , dlaczego wcześniej go nie rozpoznałam , głupia ja . Jak mogłam nie poznać Conora Maynarda ?
- Emily – odpowiedziałam , po czym uścisnęłam jego dłoń .
- Conor to moja siostra – powiedział Malik .
- Urodziwa , ale nie podobna do Ciebie , Ty nie jesteś urodziwy – powiedział Conor, po czym się zaśmiał .
-Zapamiętam to sobie – wykrzyczał Malik wskazując palcem .
Ja się lekko zaśmiałam , na co Zayn się spojrzał . Ja z uśmiechem na twarzy odwróciłam wzrok . Razem z Edem poszliśmy do kuchni , zrobić sobie drinka. Znaczy Harry i Zayn od razu dobrali się do wódki, a ja postanowiłam zostać przy lekkim drinku , nie jestem z tych osób, które lubią pić .
- Nie jesteś podobna do Zayna – oznajmił Liam – Ale to dobrze
-Ale z wyglądu  ? – zapytałam
- To też – oznajmił , po czym się uśmiechnęłam .
Za moment Liama już przy mnie nie było , bo Danielle porwała go do tańca . Popatrzyłam się na nich chwilę i nawet nie zauważyłam , a na mojej twarzy zagościł uśmiech , ta dwójka jest dla siebie stworzona . Perrie chyba też miała ochotę potańczyć , dlatego wzięła Zayna , zanim się upije ,tak ja zostałam sama . Harry pił z Louisem wódkę , a ja oparłam się o blat i patrzyłam na tańczących ludzi. Nagle zauważyłam jak jakiś chłopak podchodzi do mnie . Mam wrażenie , że skądś go znam .
- Cześć  Emily – powiedział chłopak .
- O cześć , wiedziałam , że skądś Cię kojarzę , James tak ? – zapytałam .
- Zgadza się – odpowiedział z uśmiechem .
Chłopak chwycił mnie za rękę i zaprowadził na parkiet , po drodze mijałam blondaska , który szedł do chłopaków .  Leciała szybka muzyka , więc zaczęliśmy szaleć na parkiecie . Po paru piosenkach byłam już wyczerpana , dlatego usiedliśmy na krzesłach , chłopak poprosił mnie o numer telefonu , zgodziłam się  , polubiłam Jamesa , dosiedli się do nas jeszcze Liam ,Danielle, Zayn i Perrie . Po chwili Conor wziął mikrofon i wyszedł na scenę ,powiedział , że organizuje konkurs na najlepszą piosenkę , kiedy to usłyszałam to poczułam na sobie wzroki Liama i Zayna , oraz dziewczyn, ja tylko przewróciłam oczami i wróciłam do dalszego słuchania Conora. Oznajmił też , że ta piosenka , która zwycięży będzie na jego płycie .
- Ja zaraz wracam – usłyszałam głos Jamesa.
- Okej – odpowiedziałam .
Kiedy chłopak skończył mówić od razu znajomi zaczęli mnie namawiać ,żebym wystąpiła , jednak nie odpuszczałam i nie zgodziłam się na to , byłam uparta to chyba po mamie. Wszyscy poczuliśmy się zmęczeni , dlatego Liam wyszedł na zewnątrz i zadzwonił po Paula . Po paru minutach Liam powiedział ,że Paul przyjdzie po nas i mamy zebrać chłopaków .  Danielle powiedziała  , że pójdzie do Perrie , dziewczyna mieszkała tylko parę kroków dalej . Pożegnaliśmy się z dziewczynami  , a potem próbowaliśmy podnieść z krzeseł chłopaków . Liam wziął Louisa, Zayn Nialla , a na moje nieszczęście wypadł Harry. Zayn powiedział , że będziemy szli pojedynczo z nimi , bo ja zaczną się chwiać to się wywalą , najpierw byłam ja .
- Powodzenia Emily – powiedział roześmiany Zayn
- Dzięki bracie , przyda się – odpowiedziałam .
Jakoś doszłam z tym Harrym do ulicy, teraz pozostało mi tylko czekać na chłopaków .
- Kochanie , kochasz mnie prawda ? – zapytał schlany Harry , po czym chwycił mnie w pasie i pocałował w policzek.
- Tak , tak nad życie – powiedziałam z sarkazmem .
Po paru minutach chłopaki doszli do mnie, akurat przyjechała limuzyna , zapakowaliśmy chłopaków do samochodu , a potem sami wsiedliśmy. Po 25 minutach byliśmy przed domem .
 - Dobra to tak jak wcześniej , każdy zanosi ich do łóżka – powiedział Zayn
- Nie ,nie, ja teraz biorę Nialla , a Ty Zayn Harrego – oznajmiłam .
Chłopak zgodził się . Tym razem pierwszy szedł Liam , potem ja , a na końcu Zayn .Weszliśmy jakoś z nimi na górę , było ciężko , ale udało się , chłopaki znikli gdzieś w korytarzu , a ja otworzyłam drzwi do pokoju Nialla i zaprowadziłam go do łóżka . Położyłam go w pozycji leżącej i przykryłam kołdrą , kiedy blondyn przekręcał się na drugi bok , to na moje nieszczęście złapał mnie w pasie i zaczął mnie mocno tulić . Spowodowało to , że leżałam z Niallerem w jednym łóżku , bez możliwości ruszenia się . Przytulał mnie jakby nie chciał , żebym mu uciekła . Po chwili na korytarzu zauważyłam Zayna . Zaczęłam go wołać, tylko , że ciszej żeby blondyn się nie obudził . Ten sobie tylko dumnie , z uśmieszkiem na twarzy przeszedł przez pokój Niallera, na dodatek zamknął go. Mój brat powinien sobie przetrzeć uczy . Obawiam się , że mogę stąd wyjść tylko rano. Zaczęłam się patrzeć w sufit, a chłopak wtulił się we  mnie jeszcze bardziej. Spojrzałam się na niego , jak on słodko śpi , szkoda tylko , że nie może mnie puścić . Byłam tak zmęczona , że zasnęłam .

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jak wam się podoba rozdział 8 ? :D 
Następny będzie dłuższy obiecuje :)
Następny przewiduje na wtorek albo poniedziałek,ale nie wiem czy mi się uda go dodać,bo w poniedziałek jest zebranie u mnie , a wiecie moje oceny raczej do najlepszych nie należą , ale postaram się go dodać :) 
Co do akcji, to przepraszam,że wszystko rozgrywa się tak powoli,ale bądźcie jeszcze cierpliwi :)
Ma ktoś ferie od 11 lutego ? :D 
A trzecia sprawa do koncert Justina Biebera w Polsce.
Nie jestem BELIEBER ,ale ciesze się,że jest ten koncert i ,że nie którzy spełnią swoje marzenia,żeby go zobaczyć :)
Czwarta sprawa, to taka mała prośba,żebyście nie rekamowały swoich blogów jak piszecie komentarz, jest do tego zakładka spam,więc tam możecie to robić, a nie w komentarzach :)
To chyba na tyle...
 to do następnego xx

14 komentarzy:

  1. Super rozdział, a szczególnie ta część z Niall'em w łóżku :P
    Piszę komentarz z kompa cioci, więc jest krótki... Przepraszam.
    Życzę weny i ściskam Cię mocno.
    PS. Ja mam ferie od 11. lutego, bo jestem ze Śląska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuuper! :D
    Szkoda, że nie wykorzystała tej szansy z piosenką ..
    Popieram 1 kom. :) Najlepsza część z Niall'em ;D
    Czekam na kolejny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super i znowu Niallerek . :)
    A co do koncertu to sie z tb zgadzam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział kochana jak zwykle jest genialny! :)
    Muszę przyznać że mi się naprawdę podoba! :*
    Oj Hazza, ty pijaku♥
    No i Niall^^ Ale on Kochany:) No tak wie co dobre i trzyma ja przy sobie heh:D
    Jestem ciekawa co będzie w kolejnym rozdziale!:) Mam nadzieję że pojawi się w ten pon!♥
    Czekam! ♥ ♥ ♥
    A co do koncertu JB uważam tak samo:)
    Ja mam od 11 Lutego Awwwwwwwwwwwww*.* Juz mam zaciesz haha♥
    Całuję! ;x
    Sorka, za spam...ale u mnie pojawił się nowy rozdział:*
    http://hello-in-my-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedziała żeby nie pisać pod notatką linków do bloga !

      Usuń
  5. świetnie piszesz :D

    zapraszam do mnie http://wlasnietutaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiedziała żeby nie pisać pod notatką linków do bloga !

      Usuń
  6. Świetny.
    Najlepsze jednak było wyznanie Harr'ego i Niall, który jej nie dał wyjść.
    Czekam na kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszy moment : Spowodowało to , że leżałam z Niallerem w jednym łóżku , bez możliwości ruszenia się.\
    - mistrzostwo ! xD
    ;3
    Ja jestem cierpliwa i lubię, jak powoli się rozpoczyna więc ..
    czekam do nn <3 !
    ocena rozdziału: 10/10 ! :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Awwwwwww jak słodko *.*
    Harry łobuzie ! jego wyznania ahhh :)
    Niall awww slodziak ! <3
    Czekam z niecierpliwością na następny :*-Anita <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam < 3

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny rozdział ;) ;**
    Cudowny blog ^^
    Masz talent dziewczyno! ;P
    Bardzo lekko się czyta ;)
    Tylko trochę krótki ;]]
    A powiem ci szczerze, że te zdjęcia są świetne bo pobudzają wyobraźnie ;)

    Zapraszam do mnie
    www.kaja-story.blogspot.com

    Kaja

    OdpowiedzUsuń
  11. 58 year old Accounting Assistant IV Rollin Shadfourth, hailing from Fort Erie enjoys watching movies like "Hamlet, Prince of Denmark" and Slacklining. Took a trip to Coffee Cultural Landscape of Colombia and drives a GM Futurliner. dowiedziec sie tutaj

    OdpowiedzUsuń