wtorek, 29 stycznia 2013

Rozdział 7 :)

Weszłyśmy razem do pokoju i zamknęłam drzwi na klucz.
- Zayn wspominał , że piszesz piosenki – zaczęła Perrie – mogłabym je zobaczyć ?
-Tak , pisze i jasne ,że możesz – powiedziałam , po czym dałam dziewczynom mój zeszyt z piosenkami.
Perrie i Danielle uważnie zaczęły czytać.
- Dziewczyno to jest niesamowite , masz talent – powiedziała Dan .
- Jesteś genialna – oznajmiła Perrie.
-Dziewczyny proszę was dajcie spokój – oznajmiłam roześmiana i po chwili dziewczyny odłożyły mój zeszyt.
Powróciłyśmy do szukania dla mnie stroju. One dawały mi różne sukienki ,a ja chodziłam i przymierzałam . Po chwili usłyszałyśmy , że ktoś puka do drzwi. Podeszłam do drzwi i otworzyłam je , wtedy ujrzałam Harrego.
- Gala o 20 , pamiętaj dla mnie zawsze będziesz wyglądała pięknie – oznajmił Loczek.
Przewróciłam oczami i zamknęłam z powrotem drzwi. Zayn miał racje , Harry to podrywacz , super już to robi.
-Harry prawda ? – zapytała Dan
Ja tylko pokiwałam twierdząco głową.
Teraz kolej na Ciebie-oznajmiła po chwili Perrie,na co ja spojrzałam na nia pytającym wzrokiem- no Harry jak nas poznał,to robił to samo co teraz Tobie,on podrywa każdą.Danielle też przez to przechodziła,ja też,wiec teraz Ty,on myśli wtedy,że narobi sobie dobrej opinii ,nie przejmuj się to minie,no chyba,że w twoim przypadku będzie inaczej–dodała z uśmiechem  Perrie.
Powiedziałam dziewczyną , że gala o 20 , blondynka spojrzała na zegarek i powiedziała , że jest już 18 . Jak to 18 ? pół dnia wybierałyśmy sukienkę ? W sumie to nie tylko to robiłyśmy , dziewczyny też opowiadały mi coś o sobie , ja też trochę im opowiedziałam , poczytały moje piosenki i tak zleciało. Bardzo się polubiłyśmy , były naprawdę bardzo miłe . Właśnie mierzyłam kolejną sukienkę w łazience . Mamy mało czasu , a ja nadal jej nie mam .
- Co myślisz o tej Dan ? – usłyszałam głos Perrie
- Jest cudowna – wykrzyczała Danielle.
- Emi!! Mamy już sukienkę dla Ciebie – wykrzyczała dziewczyna mojego brata.
Wyszłam z łazienki , a dziewczyny podały mi sukienkę , przymierzyłam ją i po chwili wyszłam , żeby pokazać się dziewczyną .
- Wow ! wyglądasz przepięknie – powiedziała Perrie .
Spojrzała na Dan i obie pokiwały głową . Zrobiły mi tylko jeszcze makijaż , tylko mocniejszy niż zwykle , ale dla mnie nie był za mocny , był w sam raz. Perrie przebrała się w To , a Dan w TO. Wyglądały ślicznie .
-Dziewczyny wychodzimy !!!!!!! – usłyszałyśmy głos Zayna .
Wzięłam głęboki oddech i zeszłyśmy na dół. Zaraz się wywalę w tych butach , ale czego się nie robi dla przyjaciół.  O nie schody – powiedziałam cicho . Perrie to chyba usłyszała , bo powiedziała , że dam sobie radę . Jednak w ostatnich momencie wróciłam się do pokoju , bo zapomniałam torebki. Dziewczyny zeszły do chłopaków , a ja tylko wzięłam torebkę i poszłam w stronę schodów .
- A gdzie moja siostra ? – usłyszałam głos Malika .
- O tam – powiedziała Dan , wskazując palcem na mnie .
Wszyscy spojrzeli na mnie , ta sytuacja była krępująca , coś czuje , że chyba zaraz zaliczę malutki upadek. Dziewczyny tylko się uśmiechnęły do nich.
- Ha ! wiedziałam , że im szczęki opadną – wykrzyczała Perrie .
-W tych butach nie da się chodzić !-wykrzyczałam 
-Nie marudź ! - odpowiedziała Dan
- Wyglądasz prześlicznie siostro- powiedział brat.
Liam i Zayn wzięli swoje dziewczyny pod rękę , a ja zostałam sama . Patrzyłam na Liama i Danielle , którzy wyglądali na szczęśliwych , pasowali do siebie . Poczułam na sobie wzrok Harrego , uśmiechnęłam się lekko , ale nie spojrzałam się na niego , postanowiłam udawać , że tego nie widzę. Poczułam jak ktoś  szturcha moją rękę , odwróciłam się i ujrzałam Nialla .
- Wiesz … Liam ma Danielle , Zayn Perrie , więc pomyślałem sobie tak , że może Ty…emm no wiesz zgodzisz się potowarzyszyć mi na tej gali- zapytał nieśmiało blondyn.
Uśmiechnęłam się lekko i złapałam go pod rękę , po czym pocałowałam go w policzek .
- Dziękuje i zgadzam się , żebyś mi potowarzyszył na balu – powiedziałam z uśmiechem
Szliśmy w stronę czarnej limuzyny , która podjechała na pojazd . Zajęłam miejsce pomiędzy Niallem , a Harrym .
- Wyglądasz bardzo seksownie – usłyszałam szept Harrego, po chwili poczułam , że chłopak łapie ręką moją nagą nogę .
- O nie Styles , to Ci się nie uda – odpowiedziałam mu szeptem , ściągając jego rękę z mojej nogi.
Myślałam , że Harry nie będzie próbował mnie podrywać , widocznie pomyliłam się , myślał też , że oprze się temu jego urokowi , ale na mnie to nie działa , obiecałam sobie przed wyjazdem , że się nie zakocham w nikim i zamierzam dotrzymać słowa . Po 25 minutach byliśmy na gali, chłopaki wzięli swoje dziewczyny za rękę , a ja Nialla pod rękę .  Wyszliśmy z samochodu i od razu napadł nas tłum fotografów , trudne jest życie sławnej osoby powiem szczerze.  Od razu zaczęli zadawać pytania typu „Czy to dziewczyna Nialla ? „ Co Cię z nią łączy ? „ itp. W końcu Liam powiedział , że jestem siostrą Zayna , a oni zaczęli obsypywać Liama pytaniami. Danielle pociągnęła Liamago za rękę i poszliśmy dalej. Jak zwykle było mnóstwo fotografów,tak sobie pomyślałam, że sława nie jest dla mnie.Weszliśmy do ogromnej Sali i zajęliśmy swoje miejsca,usiadłam obok Niallera i na moje nieszczęście obok Harrego. Nie myślałam , że jest aż takim podrywaczem no ale i tak go lubię .
- Myślałem , że jakieś nagrody będą albo , że wystąpimy , a nie siedzimy tu jak debile – powiedział cicho Zayn .
- ee tam z nagrodami ,myślałem,że jedzenie będzie – powiedział po chwili Nialler.
Ja się tylko lekko zaśmiałam . Niall jest słodki , a przez tę jego obsesje na punkcie jedzenia jest jeszcze słodszy . Boże co ja gadam ?! to chyba z tych nudów . Nie mogę wyjąć telefonu i zacząć pisać piosenki z notatkach , bo zaraz nie wiadomo skąd zrobią mi zdjęcie i skompromitują przed całym światem . Po paru godzinach siedzenia , coś się wreszcie zaczęło dziać .Na scenę wyszedł facet z mikrofonem i oznajmił nam , że wszystko się już zakończyło.
- to teraz czas na imprezę – wykrzyczał Zayn .
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
podoba wam się chodź trochę ? 
Poprzedni chyba za bardzo wam się nie podobał , bo tylko 10 komentarzy.
Dlatego następny będzie po 20
<przepraszam,ale dacie radę, a poza tym musze jeszcze napisać rozdział>
wierze w was :D 
Do następnego 

25 komentarzy:

  1. Fajny rozdział, podobał mi się. Wiesz uważam, że 10 komentarzy to jest bardzo dużo. Ja potrafię się i z 3 cieszyć co nie oznacza że tyle dostaję. Po co szantażować czytelników tym ile mają napisać komentarzy, abyś ty dodała rozdział. Jedni chcą czytać drudzy nie. Pomyśl :) Ale ja czytam heh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu chodzi,że nie mam niemego rozdziału a strasznie chciałabym się wyrabiać w terminach,czyli dodawac co dwa dni i spoko xd

      Usuń
    2. Pytanko zajrzysz?
      http://alice-louis-sophie-withroadofthemusic.blogspot.com/

      Usuń
  2. No co ty, rozdział mega i bardzo się podobało, serio 10 komentarzy to nie mało, serio bo zazwyczaj ludzie wchodzą na bloga czytają i może im się podoba, ale i tak nie pozostawiają po sobie śladu, ale ty masz serio super bloga i wielki talent do pisania, a jak mi się coś podoba to musi to być świetne.. Dlatego jesteś w moich polecanych:) http://pocketsfullofstonesbtr.blogspot.com/2013/01/rozdzia-4.html

    OdpowiedzUsuń
  3. a i zaobserwowałam cb na twitterze:) ja (@RusherItMe)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! pisz dalej;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuudeńko <3
    Uwielbiam jak piszesz :D
    Nie mogę się doczekać tej ich imprezki ^^
    Ciekawa jestem kiedy coś zacznie się dziać pomiędzy Emi a Niallem *.*
    Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostałaś nominowana przeze mnie do The Versatile Blogger, więcej informacji u mnie na blogu: onedirectionimaginyyy.blogspot.com :)

      Usuń
  6. meega!
    nie wierzę w Harolda! Mam nadzieję że nadal będzie ją wkurzał bo ona fajnie się złości.
    Pisz szybko nn! życzę weny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. mega!!
    pisz szybko czekam:)
    A do rozdziału to byl bardzo interesujacy niech zacznie coś sie w koncu dziać np na imprezie cos pomiedzi Emii i Haroldem..!:)
    Super

    OdpowiedzUsuń
  8. Meeegga !! czekam na nastepny
    Miśka...:))))!!!
    Pisz szybko:-****

    OdpowiedzUsuń
  9. Boski masz talent chcesz może mi go trochę oddać świetny imagin czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  10. Super . Aww .. Niallerek jak słodko zaprosił :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozdział jak zwykle super:)
    Ooooo....Ale Niall jest udany z tym jedzieniem*,* Czy on kiedykolwiek o czymś innym pomyślał????? O.o
    Nie myślałam że z Harrego taki podrywacz^^ Jestem ciekawa czy mu się to uda♥ Ale jak to się mówi; Ma twardy orzech do zgryzienia:D
    Czekam na nn! :)
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    Całuję! ;x

    http://hello-in-my-world.blogspot.com <-- zapraszam *,*

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzisiaj akurat też pisałam o gali w opowiadaniu :D
    - jedyne co mnie zdziwiło to, to że Emily pokazała zeszyt z piosenkami xD - ja na przykład bym, nie pokazałam ;p
    No ale cóż .. ;]
    Aliccee00 - nie umiem się zalogować na moje konto, więc piszę z anonima ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na nn <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na nn .
    Szybko pisz bo umiesz to robić .masz talęt .

    OdpowiedzUsuń
  15. Już się nie mogę doczekać .

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny .
    Zapraszam do mnie :
    http://one-z9.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. pewnie że mi się podoba ! :*
    zapraszam Cię serdecznie na odrobina-nieba6.blogspot.com oraz iskierka-nadziei2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. super.zapraszam do komentowania u mnie http://ewefiu1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Joł :P Przepraszam, że ostatnio nie komentowałam, ale złapałam grypę i po prostu nie miałam na nic siły. Na szczęście jest już lepiej i obiecuję poprawę :)
    Rozdział jest CUDNY podobnie jak każdy poprzedni.!
    Oczywiście czekam na następny i życzę weny :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Hejj,świetny blog!!! Przy okazji nominuje cię do Liebster Awards :) wiecej na moim blogu www.0ne-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń