czwartek, 10 stycznia 2013

Epilog :)


Cieszę , że spotkałam One Direction, moje życie zmieniło się dzięki nim. Teraz jestem żoną Louisa Tomlinsona i jestem w 3 miesiącu ciąży , czy może być coś piękniejszego? Przez dłuższy czas wzdycham do plakatu i nie sądziłam, że mnie spotka takie coś. Z Filipem zerwałam kontakt, nigdy więcej go nie spotkałam.Z Vanessa utrzymuje kontakt i z tego co wiem ona również jest szczęśliwa z moim bratem i nawet zaręczyli się, teraz pozostaje mi tylko czekać na dziecko i oczywiście mam nadzieje, że to ja zostaną matką chrzestną. Razem z Louisem wyprowadziliśmy się z domu, który zostawiliśmy Jessiemu i Vanessie. Utrzymujemy tez kontakt z Harym,Niallem,Liamem i Zaynem , chłopaki widują się na próbach i nie długo ma wyjść nowa płyta chłopaków. Wiem też ,że Zayn zaręczył się również z Perrie , a Liam poznał jakaś dziewczynę. Niall też od pewnego czasu spotyka się z Amy, a z tego co wiem to Harry z Cher. Nie mogę się doczekać aż ich zobaczę i dlatego zaprosiłam ich dzisiaj na kolację. Dochodziła już 17 , a mieli przyjść na 18, do tej pory nie wiem jak ja się wyrobiłam. Louis pomógł mi nakryć do stołu . Minęło kilkanaście minut, a stół był ładnie nakryty , a na środku stał kurczak. Zostało jeszcze dużo czasu, więc przebrałam się w to , poprawiłam makijaż i wyszłam z łazienki, po czym zeszłam na dół, gdzie zobaczyłam Louisa siedzącego przed telewizorem. Przysiadłam się do niego, a on tylko objął mnie ramieniem. Po chwili chłopak wyłączył telewizor i Louis zaczął całować moja szyje .
- Wiesz… chce jeszcze jednego małego Tomlinsiaka – powiedział , spoglądając mi w oczy, a po chwili zaczął znowu całować moją szyję .
- Może jeszcze ze troje małych Tomlinsiaków Ci urodzę co ? – powiedziałam z sarkazmem .
-Jak dla mnie może być i dziesięć – odpowiedział chłopak .
- Tak , najlepiej załóżmy małe przedszkole – oznajmiłam , a chłopak powrócił do całowania mojej szyi.
Po chwili zaczęłam głośno się śmiać, bo jego pocałunki, zaczęły mnie łaskotać. Chłopak już chciał mnie pocałować w usta , kiedy zadzwonił dzwonek do drzwi, ja tylko się zaśmiałam i poszłam otworzyć .
- Jak ja tęskniłam – powiedziała Vanessa , rzucając mi się na szyję .
-Ja też i to bardzo – odpowiedziałam , mocno ja przytulając .
Przytuliłam się tez z moim bratem , a po chwili przyszedł też Liam ze swoją dziewczyną , zapoznałyśmy się , miała na imię Danielle,wygladała na bardzo miłą osobę, można powiedzieć , że bardzo się polubiłyśmy . Potem przyszedł Zayn z Perrie , którą właśnie poznałam , a na końcu , Harry z Cher i Niall z Amy.  Zapoznałam się z dziewczynami chłopaków , a po chwili usiedliśmy do stołu .
- Jestem taki głodny , że zjadłbym konia z kopytami – oznajmił nagle Niall
- Niall, Ty zawsze jesteś głodny- powiedział Louis, na co wszyscy się zaśmialiśmy.
Z dziewczynami umówiłyśmy się już na zakupy, a chłopaki chyba na kręgle. Wszyscy dobrze się czuliśmy w swoim towarzystwie. Zaczęliśmy się śmiać , żartować, a nawet trochę  wspominać .
-Pamiętam, jak poznałem Amandę – powiedział blondyn – nadal na nią chodzę.
- Ja też – odpowiedziałam uśmiechając się - a ja pamiętam jak Jessie próbował umówić się z Vanessą , podszedł do niej i zaczął się jąkać , a potem wyszło tak,że ja sama za Ciebie umówiłam się na randkę .
- Cicho bądź i tak Cie kocham- oznajmił – a pro po Vanessy i mnie , to mamy dla was wiadomości
- Jestem w ciąży , w trzecim tygodniu – powiedziała Vanessa .
- Będę matką chrzestną !! –wydarłam się uradowana .
- Nie tak prędko, bo tą matką będę ja – powiedziała Perrie , obydwie spojrzałyśmy się na siebie , po czym wybuchnęłyśmy śmiechem. Czas leciał, a my nadal śmialiśmy się i żartowaliśmy , potem przysięgliśmy sobie , że nasza przyjaźń będzie trwała wiecznie .
 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Proszę bardzo mamy Epilog . 
Co sądzicie ? 
Wiec tak w związku z tym,że zakończyłam to opowiadanie to powiem wam,że : 
dziękuje wam,że czytacie tego bloga,że komentujecie , naprawdę te komentarze mnie motywują bardzo :) 
Dziękuje,za miłe słowa na asku i tutaj o moim blogu <3
Kocham Was <3
Druga sprawa , to nie wiem czy wszyscy wiedzą, ale będę pisała drugie opowiadanie tutaj , na tym blogu :D 
Liczę,że drugie też wam się spodoba :) 
Dziękuje też za liczę obserwujących i za ilość wyświetleń  <3 
Już we wtorek pojawią sie bohaterowie :) 

15 komentarzy:

  1. Super ! Czekam na kolejny blog z Zaynem? Prooooooooosze xddd xx

    OdpowiedzUsuń
  2. omom ♥.♥ Kiedy prolog ? kiedy ? XD

    OdpowiedzUsuń
  3. oh,ah,eh,oh,ah,eh,oh,ah,eh !!!

    uwielbiam to !!!! :D

    Teraz tylko czekać, aż będzie nowe opowiadanie !! ♥
    Małe Tomlinsiaki ?! awww hahaha ♥ :)
    Kończę xd :D -Anita x

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda ,że kończysz ale to opowiadanie było świetne <3 Chociaż ,że nie zawsze komentowałam to i tak byłam na bierząco. Z chęcią będę czytała twoje kolejne opowiadanie ♥ Czekam aż je zaczniesz <3

    OdpowiedzUsuń
  5. To opowiadanie było cuudowne ♥
    Już nie mogę się doczekać kolejnego <3
    A następne będzie z kim ? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że kończysz :cc
    Kocham to opowiadanie :(
    Ale fajnie, że będziesz pisać opowiadanie na tym blogu, a nie zakładać nowy :))
    <33

    OdpowiedzUsuń
  7. Heh... Ostatni komentarz pod tym opowiadaniem...:( Nie sądziłam, że przyjdzie on tak szybko...
    Szkoda, że kończysz, ale rozumiem, że nie można w nieskończoność ciągnąć jednego bloga.
    Chciałam Ci bardzo podziękować za te wszystkie wspaniałe rozdziały i oczywiście czekam na kolejne w nowym opowiadaniu. Możesz być pewna, że będę je czytać.
    Życzę Ci OGROMNEJ weny na nowe pomysły i coraz to nowych czytelniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. NIEe...!
    Ja chcę dalej, dalej ..Czemu go kończysz :< Taki świetny jest .
    Ale z utęsknieniem czekam na następny ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. SUper czekam na ten wtorek aww . :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! :D Pomimo, że to już epilog, nominowałam cię do Liebster Award! :) Wszystkie pytania na imaginary-world-of-1d.blogspot.com :)

    lolliesolies.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  11. jak szkoda że już koniec , a ja miałam nadzieje że będzie z Niallem ; c xD

    OdpowiedzUsuń
  12. To opowiadanie było cudowne. DOSŁOWNIE! szkoda że się juz skończyło, ale już zabieram się do czytania nowego ;)
    poza tym dziekuje za przeczytanie pierwszego rozdziału ;)

    OdpowiedzUsuń