sobota, 26 stycznia 2013

Rozdział 5 :)


Kiedy odkleiłam się od Zayna to razem zeszliśmy na dół.Liam oznajmił, że robią taki mały wieczór filmowy i zapytali czy chce się dołączyć , zgodziłam się , ale małym wieczorem bym tego nie nazwała,oczywiście Horan już zapas żarcia ma .
- Jak to możliwe , że tyle jesz , a nie tyjesz ? – zapytałam .
- Wiesz , po prostu jestem boski – odpowiedział  .
Przewróciłam oczami tylko i wróciłam do patrzenia się na moje brata,który wybiera jakis film.Udało mi się zajrzeć na okładkę i zobaczyłam,że to jakiś horror.On od małego Zayn uwielbiał horrory.
- Ej , tylko nie horror – zaczęłam jęczeć.
- Oni oglądają tylko to - zaczął marudzić Liam .
- A co boisz się ? – zapytał Louis.
- Tak , boje się . Pamiętam jak Zayn kiedyś mnie zaprowadził do piwnicy i zamknął w niej – oznajmiłam .
 Wszyscy tylko się spojrzeli na mnie i zaczęli się śmiać . Postanowiłam napisać jakąś piosenkę , może coś mi przyjdzie do głowy . Poszłam na górę , przyniosłam sobie kartkę,długopis i usiadłam z powrotem obok chłopaków . Przeglądając mój zeszyt , trafiłam na piosenkę którą pisałam przez wyjazdem , postanowiłam ją dokończyć . Podczas kiedy chłopaki oglądali film , ja w myślach śpiewałam piosenkę i próbowałam ułożyć ciąg dalszy . Ni stąd ni owąd zaczęłam śpiewać szeptem , słowa które przyszły mi do głowy , były całkiem dobre , dlatego zaczęłam pisać .
When laying with you I could stay there, 

Close my eyes, feel you here forever, 
You and me together, nothing is better, 

'Cause there's a side to you that I never knew, never knew, 
All the things you'd say, they were never true, never true, 
And the games you'd play, you would always win, always win, 

-Co piszesz ? -  usłyszałam głos Harrego.
- Piosenkę , właściwie już skończyłam – odpowiedziałam .
- Daj przeczytać – powiedział Louis.
 - Jak będę jeszcze muzyka , to wam pokaże – odpowiedziałam z uśmiechem .
Poczułam się senna , wiec poszłam do pokoju. Przebrałam się w piżamę i wskoczyłam pod kołdrę.
Obudziłam się około godziny 10 . To była moja pierwsza noc z Londynie, uśmiechnęłam się sama do siebie i poszłam w stronę szafy. Wybrałam to, poszłam do łazienki tam wykonałam poranną toaletę , ubrałam się i wykonałam lekki makijaż . Zeszła na dół , chłopaków nie było , zauważyłam karteczkę na lodówce. Mamy wywiad dzisiaj, przygotowaliśmy śniadanie . Zayn xx. Spojrzałam na stolik , była tam jajecznica , a na niej ketchupem zrobione serduszko.  Uśmiechnęłam się na sam widok tego śniadania , aż szkoda tego jeść. Skoro chłopcy na wywiadze , a ja mam cały dzień wolny , to zajmę się tworzeniem melodii to piosenki. Pobiegłam do pokoju , otworzyłam zeszyt , włączyłam laptopa i zabrałam się za melodie do piosenki. Postanowiłam , że będzie się zaczynała wolno , a potem trochę przyśpieszę .  Nałożyłam słuchawki na uszy i w laptopie starałam się dobrać odpowiednią melodie . Nie powiem nawet mi się udawało. Hmm… to jest jakieś smutne i nijakie – pomyślałam , nagle w oczy rzuciła mi się moja gitara elektryczna .
*Oczami Zayna *
Skończyliśmy właśnie wywiad , Harry spotkał Eda Sheerana i zaprosił go do domu.
- Ciekawe jak Emily zareaguje na wiadomość , że Ed będzie u nas – oznajmił Niall
-Kto to jest Emily ?  - zapytał Ed
- Siostra Zayna , mieszka z nami od wczoraj- powiedział Harry
- Chętnie ją poznam – odpowiedział Ed.
Weszliśmy do domu i usłyszeliśmy głos gitary elektrycznej. Powiedzieliśmy , że piszę tez piosenki, Ed chciał ją jeszcze bardziej poznać , wiec skierowaliśmy się na górę . Otworzyliśmy drzwi i zobaczyliśmy Amande z gitarą i słuchawkami na uszach , chciałem już krzyczeć , ale Ed mnie zatrzymał.
- Poczekaj na razie , zobaczymy jak brzmi – powiedział z uśmiechem .
*Oczami Emily*
Hmm to wcisnę po słowach Lost In Paradise  - powiedziałam sama do siebie . Włączyłam początek piosenki i wsłuchiwałam się w każdą jego melodie . Dodam jeszcze to – powiedziałam po cichu. Kiedy były już słowa Lost In Paradise , zagrałam na gitarze fragment , po czym nagrałam to . Zdjęłam słuchawki i puściłam całą piosenkę ze słowami , którą zaczęłam śpiewać .
Dokładnie przysłuchiwałam się każdej nutce , każdemu słowu , byłam z siebie zadowolona , całkiem nieźle mi ona wyszła . Zadowolona powiesiłam gitarę z powrotem na ścianę , zamknęłam laptopa i schowałam zeszyt.
- To było genialne Emi – usłyszałam głos Nialla .
Szybko się odwróciłam i w drzwiach ujrzałam chłopaków z Edem Sheeranem .
- To nic takiego Niall , uspokój się – powiedziała do blondyna .
- Na serio Emily to był niesamowite – oznajmił Liam .
- A tak to jest Ed – powiedział Harry – Ed ,a to Emily – dodał .
Oboje uścisnęliśmy sobie ręce . Nie mogę uwierzyć , że Ed tutaj jest , od zawsze marzyłam żeby go poznać , uwielbiam go i jego piosenki.Tylko dlaczego ja tego nie powiem na głos ?
- Zawsze marzyłam żeby Cie poznać – powiedziałam do Eda.
- Miło mi – odpowiedział .
 -My tu gadu , gadu , a musimy jeszcze wysłuchać innych piosenek Emi – powiedział Louis
- Dajcie spokój chłopaki , nie warto na serio – odpowiedziałam .
Louis i tak mnie nie posłuchał i wszedł do mojego pokoju , otworzył zeszyt i zaczął czytać moje piosenki.
- Pokaż , ja też chce ! – wykrzyczał Niall , wyrywając mu z rąk zeszyt.
- Możecie zostawić mój zeszyt głąby  ? – zapytałam wyrywając im zeszyt . –  I wy tak zawsze traktujecie gości?
- Jak ? – powiedział z uśmiechem Harry
- Wiecie …nie wiem jak u was jest , ale w Polsce jest tak , że się zaprasza do salonu i robi się im coś do picia – oznajmiłam .
- O boże co za debile – powiedział Liam łapiąc się za głowe.
Zaśmiałam się głośno, a Harry ocknął się i zaprowadził Eda do salonu. Usiadłam sobie na łóżku i musiałam sobie poukładać to co się właśnie stało. Nie mogę uwierzyć , że poznałam Eda Sheerana , człowieka którego uwielbiałam , którego marzyłam poznać i do tego słyszał moją piosenkę . Usłyszałam dzwonek mojego telefonu ,zaczęłam szukać go na łóżku , wszędzie .
- Emily , nie szukasz przypadkiem telefonu ? – usłyszałam głos Louisa.
- Szukam , a widziałeś go ? – zapytałam .
- Jest w jego ręce – usłyszałam głos Zayna .
Szybko zeszłam na dół , gdzie zobaczyłam stojącego Louisa z wyciągniętą do mnie dłonią , w której trzymał mój telefon. Miałam zabrać mu go, gdyby nie to , że odsunął rękę .
- śmieszna jesteś , myśląc , że Ci go oddam – powiedział Loui.
Przewróciłam oczami , na co chłopak uniósł rękę wyżej , zaczęłam skakać , powodując u niego śmiech , w sumie tak jak u reszty chłopaków . Starczy tego wszystkiego , nie będę jak debilka skakała koło niego , uśmiechnęłam się cwaniacko i nadepnęłam mu na nogę , powodując , że się lekko zgiął . Zadowolona chwyciłam komórkę i pogłaskałam po głowie . Powiedziałam tylko szybkie „dziękuje” i zadowolona usiadłam koło chłopaków w kuchni. Pogadaliśmy sobie trochę , bliżej się poznaliśmy i po chwili Ed powiedział , że będzie już szedł . Pożegnaliśmy się z nim i wyszedł, powiedziałam chłopakom , że idę się przejść .
*Oczami Louisa*
Kiedy staliśmy przed drzwiami Emi i wsłuchiwaliśmy się w jej piosenkę to mnie po prostu ścięło z nóg , nie wiedziałam , że jest taka zdolna , jej piosenka była niesamowita. Cieszę się , że zamieszkała z nami i że ja poznałem , jest wspaniałą osobą .
- Korzystając z okazji , że wyszła Emi i jesteśmy sami  , może poćwiczymy nad nową piosenką ? – zaproponował Zayn
- Okej , lecę po gitarę – oznajmił Niall i pobiegł na górę .
Poszliśmy na górę i siedliśmy w kółeczku w pokoju Harrego, Niall przyniósł gitarę i zaczęliśmy śpiewać Summer Love.
*Oczami Emily*
Na dworze zrobiło się strasznie zimno , postanowiłam już wracać . Weszłam do domu , usłyszałam dźwięki gitary , skierowałam się na górę , dźwięki były coraz głośniejsze , dochodziły one z pokoju Harrego. Ujrzałam chłopców siedzących przy łóżku loczka,nie widzieli mnie,bo siedzieli tyłem.Zaczęłam się wsłuchiwać w piosenkę , którą śpiewają . Ich głosy doskonale do siebie pasują , nie dość , że przystojni to jeszcze mają nieziemskie głosy. Oparłam głowę o ścianę i poczułam , że na mojej twarzy zagościł uśmiech. Kiedy piosenka dobiegła końca weszłam w głąb pomieszczenia .
- To było niesamowite – powiedziałam i w pewnym momencie chłopaki szybko się odwrócili.
- Słyszałaś ? – zapytał zdziwiony Liam
Pokiwałam twierdząco głową .
- Zagraj nam coś – powiedział Harry.
- Nie , nie umiem grać – powiedziałam
- Taa jasne , siadaj – powiedział Niall wskazując miejsce obok siebie .
Wzięłam głęboki oddech i usiadłam obok blondyna . Chłopak wręczył mi gitarę , długo zastanawiałam się co im zagrać , ale zdecydowałam się wreszcie . Zagrałam im moją ulubioną piosenkę The Fray-Look After You < chodzi o melodie > . Kochałam ten zespół , miał genialne piosenki. Ukradkiem spojrzałam na chłopaków , widać było po ich minie , że trochę ich zaskoczyłam , nie wiem czy pozytywnie czy negatywnie . Kiedy skończyłam grać , oddałam chłopakowi gitarę .
- Woow , jesteś niesamowita – powiedział Zayn
- Lubisz The Fray ? – zapytał Louis.
- Tak , kocham ten zespół , kocham ich piosenki – odpowiedziałam
 - A jaką najbardziej ? – zapytał chłopak
- Na pierwszym miejscu Look After You, potem Heartless , Never Say Never , nie wiem wszystkie kocham – oznajmiłam mu – A co ? Ty też lubisz ?
- Uwielbiam , przepraszam , że zrobiłem Ci takie przesłuchanie , ale większość dziewczyn lubi The Fray , bo ja lubię , a i tak znają tylko Look After You , jak to dobrze , że jesteś inna – powiedział
Miałam już coś powiedzieć , ale zadzwonił mój telefon , wyjęłam go z kieszeni od spodni i spojrzałam na wyświetlacz „Nicola xx „ Odebrałam telefon i oczywiście zostałam wypytana o tego chłopaka , co poznałam . Ciekawe czy go spotkam jeszcze . Zaczęłam jej opowiadać , a chłopaki coś zaczęli sobie szeptać i śmiać się . Po chwili dziewczyna powiedziała , że musi kończyć , pożegnałyśmy się i rozłączyła się .
- Ej , może zamówimy pizze co ? –zaproponował Niall
Wszyscy się zgodzili , a chłopak od razu zadzwonił do pizzerii i zamówił trzy wielkie pizze.
- Niall nie zjemy tyle  -powiedziałam
-żebyś sie nie zdziwiła - odpowiedział Harry
 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mamy 5 :)
Troche dłuższy :) 
Jak wam się podoba ?  nie sądzicie ,że jest nudny ? 
Wiec tak druga sprawa to kwestia komentarzy
czyta was 80 osób, obserwuje 48 , a komentarzy jest tylko 12 
Dlatego proszę was bardzo,żebyście komentowali :)
Liczę,ze teraz będzie więcej ich, wierze w was :D 
Jakby ktoś chciał np. ze mną popisać czy coś to możecie pisać na gg :)  7916376 :D 
Do następnego xx 

16 komentarzy:

  1. Super jest ten rozdział.! Już nie mogę się doczekać następnego i następnego, i następnego.! Dlatego pisz je szybko i dodawaj.!
    Ściskam Cię mocno i życzę weny <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski rozdział pisz dalej i dalej czekam na następny ogółem cały blog boski jest po prostu świetny

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział!
    Też lubię ten zespół ;)
    Czekam na następny,
    zapraszam do mnie myamazingdreamss.blogspot.com
    Kocham i życzę weny :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Love, love, love, love, love, love <3
    Roooozdzial baaardzo ciekawy i ED !
    Kocham gossscia i jeszcze Ty go tu przedstawiłas, ahh....<3 czekam na nn :)-Anita :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuje :) Zapraszam do mnie <3
    http://makelifecrazier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. B.mi się ten rozdział podoba i nie uważam że jest "nudny" :)
    Fajne zdjęcie : http://1.bp.blogspot.com/--_kyenTQiPU/UQQGwLu6E9I/AAAAAAAAAS4/cWoXkXHlmMQ/s1600/0c3be5fc4f68168c562bc0e645d19261,62,37.jpg

    Czekam na nn <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rozdział:)) nie jest nudny..
    Pisz szybkoooooooooo

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest świetny!!! Już się zakochałam w tym opowiadaniu i jak znajdę troszkę więcej czasu to przeczytam od początku, bo jak na razie to przeczytałam tylko ten rozdział.
    Już nie mogę doczekać się nastepnego. Dodawaj szyciutko ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny, boski, wspaniały, bombowy, zarąbisty.
    Na pewno nie jest nudny.
    Czekam na rozwinięcie akcji no i kolejny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozdział jest genialny :) Wcale nie jest nudny. ;*
    Weny, weny i jeszcze raz weny <3
    Czekam na kolejny i w wolnej chwili zapraszam do siebie na nowy rozdział :)
    czasemslowanicnieznacza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozdział jest jak zwykle świetny! :)
    Oj, no to musiał być dla niej naprawdę wielki zaszczyt, poznać Eda^^
    Też chciałabym umieć tworzyć piosenki,xd :D Czekam z niecierpliwością na następny!
    + Zostałaś nominowana do Libster Award!
    Więcej informacji na moim blogu w zakładce ''Libster Award''
    http://hello-in-my-world.blogspot.com
    Całuję! ;x
    A no i pojawił się nowy rozdział, mam nadzieję że się spodoba;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi sie twoj blog ale rozdzialy moglyby byc jeszcze troszeczke dluzsze:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle rozdział jest skdhihneio *________*
    Dziewczyno, no !
    Oddaj mi ten talent ! Ja też chcę tak pisać :< :D
    Ale z Emi szczęściara ..dosyć, że ma brata Malika to jeszcze poznała Eda Sheerana ^^ xd
    A jakie świetne piosenki pisze ;o
    Też tak chcę xD
    Kocham, po prostu kocham tego bloga i ciebie ! <33 ( wiem, że się powtarzam ;)
    Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny !! :D
    I BARDZO FAJNA PIOSENKA <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Pisz szybko czekam!!
    Zajebisty blog...:***

    OdpowiedzUsuń