poniedziałek, 14 stycznia 2013

Bohaterowie :)



Bohaterowie

Emily – Ma 19 lat .Polka z brytyjskimi korzeniami. Siostra Zayna Malika .Kocha pisać piosenki , ma do tego  talent , ale ona nie zdaje sobie z tego sprawy. Nie dawno zerwała z chłopakiem . Marzy , żeby być taka jak brat , też spełnić swoje marzenia. Swoją przyszłość też wiąże z muzyką. Jest przyjacielska , towarzyska i ma poczucie humoru . Jej najlepsza przyjaciółka to Nicola.

One Direction – Od lewej Harry (22 l) , Louis (23l), Liam ( 23l),Zayn (23l),Niall ( 23l).  Piątka najlepszych przyjaciół. Zwariowani chłopcy spełniający swoje marzenia. Mają niezwykłe poczucie humoru.

Nicola- Ma 19 lat. Najlepsza przyjaciółka Emily . Ich relacje trochę się posuły od czasu kiedy Nicola zakochała się w chłopaku . Kocha malować .Nicola jest dobra przyjaciółką . Jest uczciwa i miła .

James- Ma 21 lat.  Chodzi mu tylko o pieniądze , jest fałszywy oraz liczą się dla niego tylko kumple, często oszukuje ludzi.

Danielle – Ma 21 lat . Dziewczyna Liama. Jest najlepszą przyjaciółka Emily  i Perrie, zawsze mogą na siebie liczyć. Dziewczyna jest pomocna , przyjacielska i potrafi dotrzymać tajemnicy. Jej hobby to taniec

.

Perrie- Ma 22 lata. Dziewczyna Zayna. Przyjaciółka Emily oraz Danielle. Dziewczyna śpiewa w zespole Little Mix. Lubi trochę mocniejsze makijaże. Jest uczciwa oraz miła. Lubi poznawać nowych 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Musiałam trochę pozmieniać wiek :) 
Są już bohaterowie :) 
co myślicie ? 
Więc tak mam do was sprawę ;
1) Czy wolicie rozdziały dłuższe i trochę rzadziej, czy krótsze i częściej ? 
2) Postanowiłam trochę więce obrazków dodawać, więc obrazki w trakcie rozdziały czy pod rozdziałem ? 
3) Lepszy ten tytłu  co jest czy "Cichy dźwięk rozsypanych myśli " ? :D 
takie dwa pytanka do was :) 

15 komentarzy:

  1. zaczyna się ciekawie ! :D tylko czekać na rozdział ! :D ♥
    1) krótsze i częściej ♥
    2) ja jestem żeby były w trakcie xddd-AAAANNNNNIIIITTTAAA ♥ lol xd nudzi mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :)
    Nie owijając w bawełnę:
    1) krótsze i częściej :P
    2) ja wolę w trakcie rozdziału :)
    3) mnie się nowy tytuł podoba, więc ja jestem za zostawieniem :D
    Czekam z niecierpliwością na pierwsze rozdziały.!

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. krótsze
    2. obojętnie ;p
    3. niech ten zostanie xx

    OdpowiedzUsuń
  4. LOL
    1) Obojętne tylko dodawaj ;P
    2) Osobiście wolę pod rozdziałem
    3) Ten tytuł mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. 1) Dłuższe
    2) Pod rozdziałem
    3) Ten zostaw

    OdpowiedzUsuń
  6. 1)Krótsze i częściej.
    2)Pod rozdziałem.
    3)Zostaw ten tytuł.
    Czekam na pierwszy rozdział. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po bohaterach sądzę że zapowiada się fajne opowiadanie! ;)
    No a więc tak:
    1. Krótsze i częściej;)
    2. W rozdziale, gdy np to opiujesz!
    3. Ten tytuł jest b,fajny- zostaw go:)
    Pozdrawiam i czekam na prolog/rozdział I :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no i zapomnialabym.xd
      Zapraszam do mnie- pojawił się nowy rozdział! :*
      http://hello-in-my-world.blogspot.com/

      Usuń
  8. Nominowałam cię do Liebster Award, pytania na http://myamazingdreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się bohaterowie,a to duży sukces :)
    Odpowiedzi na twoje pytania:
    1.Krótsze i częściej
    2. Zdjęcia w rozdziale,obok notki opisującej te zdjęcia
    3.Tytuł jest bardzo fajny,jak dla mnie możesz go zostawić.
    Czekam na 1 rozdział lub prolog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 1.częściej i krótsze
    2.najlepiej pod rozdziałem dodawać :)
    3.moim zdaniem lepszy Cichy dźwięk rozsypanych myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już nie mogę się doczekać 1 rozdziału *.*
    1. Częściej i krótsze ♥
    2. Mi to jest obojętne ;p
    3. Według mnie Cichy dźwięk rozsypanych myśli może być ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Główna bohaterka to Ashley Benson

    OdpowiedzUsuń
  13. wież że Perrie ma 18 lat .??

    OdpowiedzUsuń