wtorek, 15 stycznia 2013

Prolog :)


Mam na imię Emily .Kocham pisać piosenki. Swoją przyszłość wiąże z muzyką . Mam też starszego brata o imieniu Zayn .Poszedł do x-factor i już od 4 lat nie mam z nim kontaktu .Z jednej strony cieszę się ,że spełnił swoje marzenia ,bo ma piękną dziewczynę ,zespół i czwórkę najlepszych przyjaciół , a drugiej strony to nie cieszyłam się tak bardzo ,bo kiedy dostał się do zespołu,został tą gwiazdą i zapomniał o nas , nie dzwonił ,nie pisał listów,po prostu o nas zapomniał,on może mieć wszystko,no oprócz prywatności . A ja? Mam jedynie najlepszą przyjaciółkę Nicole , ona tylko lubiła mnie za to kim jestem , a reszta to tylko , żeby zdobyć autograf od całego One Direction , albo dla biletu na ich koncert .Kiedy powiedziałam w szkole , że nie mam z nim kontaktu,od razu się ode mnie odwrócili . Pisanie piosenek jest moim hobby . Moim piosenek nikt nie widział i nie słyszał , no oprócz mamy i taty w domu.Na urodziny dostałam gitarę elektryczną , mam tez klasyczną . Kiedy powiedziałam o tym w szkole , to od razu mnie ocenili, że jestem bogata , a jak bogata to i  samolubna . Co z tego , że mam dwie gitary ? Rodzice kupili mi ją ,bo strasznie marzyłam o gitarze elektrycznej . Chciałabym też zacząć tworzyć melodie do piosenek, na razie tylko słowa mam . Nawet zainstalowałam sobie specjalny program to tworzenia muzyki na laptopie . Chciałabym być tak jak mój brat , też coś osiągnąć w życiu, ale w szkole tego nie rozumieją , dla ich tylko liczy się dostanie biletu na ich koncert.
*
Był kolejny słoneczny dzień , wstałam , ubrałam się w To i lekko pomalowałam . Razem w moimi rodzicami mieszkaliśmy skromnie , mały domek jedno rodzinny z ogródkiem ,nie to co mój brat, on to miał pewnie wielką wille z basenem . Zeszłam na dół , zauważyłam karteczkę na lodówce . Emily ! Tata jest w pracy , ja też zaraz wychodzę , będziemy wieczorem , kocham Cię. Mama xx
Zgniotłam papier i wyrzuciłam do śmieci . Zrobiłam sobie tosty , usiadłam przy stole i zaczęłam jeść . Super rodzice w pracy , a ja jestem sama w domu do wieczora . Po 15 minutach zjadłam śniadanie . Pomyślałam , że może dzisiejszy dzień spędzę z Nicolą , chwyciłam komórkę i wybrałam numer do niej.
Halo?
Cześć Nicola.
O hej Emi .
Jestem sama w domu , wpadniesz do mnie , spędzimy razem dzień co Ty na to ?
Przepraszam , ale już jestem umówiona z Dawidem , musze kończyć pa .
I rozłączyła się . Jak zwykle nie ma dla mnie czasu , teraz liczy się tylko ten Dawid , odkąd go poznała , kompletnie się nie widujemy , skoro Nicola nie może , to może napisze jakąś piosenkę. Skierowałam się na gorę , do mojego pokoju , wzięłam kartkę i długopis i usiadłam przy biurku. Po chwili zaczęłam pisać słowa piosenki.
I've been believing in something so distant
Wierzyłam, w coś tak odległego
as if I was human
Tak jakbym była człowiekiem
And I've been denying this feeling of hopelessness
Oraz wypierałam się uczucia bezradności
in me, in me
We mnie, we mnie

Próbowałam jeszcze coś napisać , ale na razie tylko tyle przychodziło mi do głowy . Włożyłam kartkę co zeszytu i skierowałam się na dół , gdzie włączyłam sobie telewizję . Akurat leciała komedia „Jeszcze Raz” , uwielbiałam tę komedie , zrobiłam sobie popcorn i zaczęłam oglądać .
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mamy prolog :)
Co sądzicie o nim ? 
Ja do końca nie jestem przekonana do niego , próbowałam coś poprawiać,ale troche mi sie nie udawało xd 
Dobra więc tak opinie zostawiam wam :) 
Rozdział 1 pojawi się po 14 komentarzach :) 

17 komentarzy:

  1. Świetny prolog.
    Nie moge doczekać się 1 rozdziału.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co o nim sądzimy ?
    Jest świetny !! :D
    Strasznie jestem ciekawa jak to się wszystko potoczy *.*
    Nie mogę się doczekać 1 rozdziału ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. git ja chce dalej !! ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. u.u.u.u.u.u.u.u.u.u.u.u.u.u.u.u.u.u.uu.u.u.u.u.u.u.u. ♥♥
    No kurde felek czekam na rozdział ~!!! ♥
    Prolog zajeeeeeeeeeeeeeebisty ♥
    Weeeeeny życzę :)-Anita ♥ x

    OdpowiedzUsuń
  5. Kooooooooooocham!!! Uwielbiam twoje opowiadania, są cudowne. Nie mogę się doczekać następnych części :P

    Pozdrawiam, i życzę weny Julcia:P

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie się zapowiada! Jestem ciekawa w jakich okolicznościach znowu spotka się z bratem C:
    zapraszam do mnie : http://i-love-creation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Prolog jest cudowny.! I znowu zaczyna mnie prześladować imię "Dawid" -,- No błagam...! Dobra, nie czepiam się, bo jeszcze pomyślisz, że jestem na Ciebie zła, albo coś.
    Czekam z wielką niecierpliwością na pierwszy rozdział.!
    Życzę weny i ściskam Cię mocno.! <33

    OdpowiedzUsuń
  8. O.M.G bardzo,bardzo,bardzo zajebista pierwsza część!

    OdpowiedzUsuń
  9. Boski pisz dalej talent ty na pewno masz

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocam te imaginy i świetny prolog

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pisz 1 rozdzialik ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. 14!!!
    CZEKAM NA NN :**
    Zapowiada się świetnie :D

    http://maybeyoullloveyourself.blogspot.com
    http://onedirectionxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostałaś nominowana do Liebster Award---> http://maybeyoullloveyourself.blogspot.com/p/liebster-award.html

      Usuń
  13. Fajny :)
    Ciekawa jestem czy się rozkręci tak jak tamte opowiadanie .. ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. Już kocham <3 wpadnij też do mnie ;) www.0ne-direction.blogspot.com zapraszam...no i pisz dalejjjjjj bo jestem ciekawa ;) nie spoczne na 3 rozdziałach buahah :D

    OdpowiedzUsuń