poniedziałek, 21 stycznia 2013

Rozdział 3 :)


W samolocie było nudno , więc wyjęłam mój zeszyt z piosenkami i zaczęłam czytać . Trafiłam na niedokończoną piosenkę , dlatego pomyślałam , że może teraz ją dokończę . Szybko nabrałam weny i zaczęłam pisać słowa piosenki.
All the promises I made
just to let you down
You believed in me but I'm broken
I have nothing left
and all I feel is this cruel wanting
We've been falling for all this time
and now I'm lost in paradise
As much as I'd like the past not to exist
it still does
And as much as I'd like to feel like I belong here
I'm just as scared as you
I have nothing left
and all I feel is this cruel wanting
We've been falling for all this time
and now I'm lost in paradise
Run away, run away
One day we won’t feel this pain anymore
Take it all away, shadows of you
cause they won't let me go
till I have nothing left
and all I feel is this cruel wanting
We've been falling for all this time
now I'm lost in paradise
Alone and lost in paradise

Skończyłam , teraz pozostało mi tylko utworzyć melodię to tego- powiedziałam do siebie po cichu. Popatrzyłam przez okno i zobaczyłam , że jestem już w Londynie . Właśnie spełniło się moje marzenie. Cudowne uczucie , kiedy masz świadomość tego ,że marzenia mogą się spełnić . Stewardessa powiedziała , że już można wychodzić z samolotu . Schowałam zeszyt do torebki i wstałam z siedzenia , po czy skierowałam się do wyjścia. Pogoda w Londynie była prześliczna , świeciło słońce i było bez chmurne niebo. Wzięłam bagaż i odeszłam od samolotu. Wszystko pięknie,tylko teraz jak ja mam go znaleźć w tym tłumie.Widziałam go pare lat temu, a ludzie się zmieniają przecież.W pewnym momencie przypomniałam sobie ,że zabrałam gazete,gdzie był artykuł o Zaynie.Otworzyłam na stronie,gdzie było jego zdjęcie i zaczęłam jak debilka chodzić z ta gazeta w górze i patrzeć się na ludzi w oczekiwaniu,że gdzieś go rozpoznam.W pewnym momencie poczułam jak ktoś łapie mnie za ręke,odwróciłam się i ujrzałam jakiegoś chłopaka.Spojrzałam na gazete i był podobny do Zayna.Co ja plotę, jaki podobny ?! to był Zayn. 
- Zayn !! –wykrzyczałam i mocno go przytuliłam .
- Emily ! Jak ja tęskniłem za Tobą siostrzyczko – powiedział i zakręcił mną wokół własnej osi.
- Jak Ty się zmieniłeś – powiedziałam , odklejając się od niego.
- A Ty wyładniałaś – oznajmił .
- Dzięki – odpowiedziałam z uśmiechem . –skąd wiedziałeś,że to ja ?
-błagam Cie,tylko Ty zawsze robisz z siebie idiotkę- powiedział z uśmiechem.
-Teraz to już przesadziłeś ! –wydarłam się i zaczęłam go bić gazeta,powodując,że zaczęliśmy się głośno śmiać i ganiać po całym lotnisku,było jak za starych dobrych czasów.
Po paru minutach ,oboje udaliśmy się do jego samochodu , zapakował moje walizki do bagażnika i ruszyliśmy do mojego nowego domu. Po drodze opowiadał co u niego i trochę też żartowaliśmy. Zawsze z Zaynem byliśmy zgodnym rodzeństwem , zdarzały się małe kłótnie , ale poza tym było wszystko dobrze .
- A Ty jakie masz zainteresowania ? – zapytał
- Pisze piosenki – odpowiedziałam .
- No, no , jak się ostatnio widzieliśmy to zbierałaś krateczki , nadal je masz ? – zapytał
- Nie już nie mam haha , ale tak dużo się zmieniło – odpowiedziałam .
Zayn zatrzymał samochód i powiedział , że jesteśmy na miejscu. Wysiadłam z samochodu i moim oczom ukazał się ogromny dom , czyli tak jak myślałam ma wielki dom . Kurde jest on 5 razy taki niż mój w Polsce , ale jest piękny, nie mogę uwierzyć , że będę tutaj mieszkała . Chłopak wyjął moje bagaże z bagażnika , wziął za rękę i zaprowadził do domu.  Dom w środku był prześliczny , kuchnia w tym domu była taka jak nasz salon , jak nie większa . Zauważyłam blondyna , który idzie w naszą stronę .
- Słuchaj Zayn , bo jest pewien problem , Twoja prostownica się popsuła – powiedział blondyn , lekko zakładając na Zaynie swoją ręke .
- Co ? Jak to ? – wykrzyczał zdenerwowany.
- Bo… Louis latał za Harrym z prostownicą ,grożąc,że wyprostuje mu loki- odpowiedział po cichu blondyn .
-Louis !!!- wykrzyczał Zayn.
Rzucił tylko „ zaraz wracam „ i pobiegł na górę . Blondyn też gdzieś poszedł , a ja zostałam sama . Super sama w wielkim domu , ciekawe czy mają tu jakąś mapę , bo ja się tu zgubie. Mój brat długo nie wracał , dlatego poszłam go poszukać . Poszłam na górę i weszłam do pierwszego pokoju. Otworzyłam je i zobaczyłam chłopaka z burzą loków na głowie .
- Oj przepraszam , ja to się chyba tutaj zgubiłam – powiedziałam nieśmiało.
- Nie szkodzi , a kogo szukasz ? – zapytał chłopak .
- Mojego brata Zayna – odpowiedziałam .
- A to Ty jesteś siostrą Zayna-powiedział loczek,podchodząc do mnie i opierając rękę o ścianę-nie wiedziałam , że Zayn ma taką siostrę – oznajmił .
Po chwili do pokoju wszedł jakiś chłopak z bluzce w paski.  Wszedł z miską wody , yy okej , ten dom jest dziwny , normalnie dom wariatów , nie chciałam im przeszkadzać , dlatego zeszłam na dół.
- Louis idź z tą wodą !  - usłyszałam krzyki chłopaka .
To chyba ten chłopak z lokami się darł , a ten co miał wiaderko z wodą to był Louis. Czułam się tutaj jako jedyna normalna , usiadłam grzecznie na fotelu i czekałam na mojego brata. Zobaczyłam jak do domu wchodzi chłopak z koszulą w kratkę .
- Yyy cześć , szukasz kogoś ? – powiedział chłopak podchodząc do mnie .
- Tak , szukam mojego brata Zayna , poszedł gdzieś  - oznajmiłam mu.
- A to Ty jesteś siostra Zayna tak ?  Jestem Liam – powiedział chłopak , podając mi rękę .
- Emily – powiedziałam , odwzajemniając uścisk . – Liam tak ? Ty musisz być ten najspokojniejszy ,mama domu tak? – dodałam .
- Wolałbym tata – powiedział lekko się śmiejąc .
Mama ? serio ? boże jaka ja głupia,przecież to logiczne,że skoro jest chłopakiem to jest tata.Liam zaprowadził mnie do kuchni i zrobił herbatę, nareszcie ktoś normalny. Usiedliśmy przy stole ,zaczął mi opowiadać o chłopakach , o zespole , ja przy okazji  też mu trochę o sobie poopowiadałam .
- Więc piszesz piosenki tak ? – zapytał
- Tak – odpowiedziałam .
Po chwili w kuchni pojawili się Zayn , który gonił tego chłopaka z bluzką w paski , chyba Louisa. 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Co myślicie o 3 rozdziale ? 
Podoba wam się ? mówicie szczerze,nie obrażę sie haha xd
Dziekuje tez wam za komentarze,nie sądziłam,że będzie ich prawie 20 :) 
koocham was xx 
Mam nadzieje,ze pod tym bedzie podobna ilość :) 
Dobra ,jeszcze jedna sprawa,na twitterze zostałam poproszona o polecenie bloga.
Co prawda,nie jest to jakies opowiadanie,albo coś,ale to jest blog młodszej kuzynki mojej czytelniczki xd 
Dobra tutaj macie tego bloga
Taaka mała informcja to jest fragment z piosenki Evanescence - Lost In Paradise :)
Okej do następnego xx

16 komentarzy:

  1. Nie wiem co pisać .. po prostu mega, mega fajny :D
    Jak zawsze .. więc to chyba dla Ciebie nie różnica xD
    Ps.dziękuję xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosz...Ta część tak mnie zgwałciła że zaraz wytrysne xD pisz szybko następną!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest cudowne czekam na next!!
    Pisz szybko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajebiste!!!
    Pisz szybko juz nie moge sie doczekac
    xxx:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bosz....!!! Czemu przerwałaś pisz dalej...
    Kto bedzie z nia chodzić fajnie by bylo jak Harry:)
    Lou to był w tamtym opowiadaniu,,:0

    Czekam na next!!!! Pisz szybko..

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem ciekawa czy ją zaakceptują. pisz szybko nn! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mama domu ? Serio ? Hahahahahhahahs lubie to !
    Rozdział bardzo mnie sie podooooba :)
    Ale coś mi sie zdaję, że Ty to wie es z xd.
    Czekam na nn, pisz szybko i dlugi tym razem proszę xx -Anita :*

    OdpowiedzUsuń
  8. hahahhahha z tą mamą mnie powaliłaś !
    czekam na kolejny xx

    OdpowiedzUsuń
  9. No muszę przyznać że rozdział świetny! :)
    Haha, no tak chlopcy jak zwykle musieli z siebie zrobić idiotów, ale za to ich kocham♥
    Najlepsze było ,,Mama domu'' nie mogę :D <3
    Przepraszam za krótki kom, ale mam duzo nauki:(
    czekam na nn*.*
    A no i jestem ciekawa w którym sie zakocha.xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, dałaś link i przeczytałam. więc wow ile komentów, iwdze ze drugi blog. GRATULUJĘ. w wolnym czasie przeczytam stary. ;*
    blog mi sie podoba, styl pisanie i najwazniejsze Emily! :D ona gra w pretty little liars Uwielbiam ją! masz swietny styl, a i prosze niech ona nie bedzie z Lou! :D ma byc z Liamem! :D wgl nie lubie szczerze jak wiem z kim będzie xDD . ale blog jest swietny, będę stale czytac! :D

    Dreamergirlxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeest świetny *.*
    '' -błagam Cie,tylko Ty zawsze robisz z siebie idiotkę- powiedział z uśmiechem '' - hahaha XD Jebłam XD
    Oddaj mi twój talent !!
    Ja też chcę tak pisać ;( ;D
    Koocham Cię i twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Boski jest świetny pisz dalej duższy niż teraz proszę żeby była z harrym. Albo żeby harry do niej zarywał a ona by była z niallem :D pisz dalej proszę dodaj jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja chciałam bym, żeby była z Liamem to było by takie oryginalne :D
    Fajny blog :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Już kocham <3 pisz szybciej bo nie wytrzymam :) wpadnij też do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Heej ;)Prosiłaś mnie na moim blogu o opinię. Okej, ale jedno - dziewczyno, ja jestem zwykłą osobą, piszącą dla zabicia czasu :D Dziękuję za Twój komentarz, motywuje ;) A co do opowiadania - cała akcja na lotnisku, po prostu płakałam ze smiechu ;D Ogólnie sądzę, że masz talent, tylko uważaj na powtórzenia skarbie! ;D
    Czekam na kolejny, buziaki.
    Olka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wcągnęło mnie jak nie wiem ;) Masz talent do takich rzeczy ;D uż nie mogę się doczekać następnego rozdziału

    OdpowiedzUsuń