czwartek, 17 stycznia 2013

Rozdział 1 :)


Po 3-godzinnym oglądaniu filmu , zasnęłam . Poczułam jak ktoś przykrywa mnie kocem , dlatego szybko się obudziłam. Ujrzałam mamę , tata też był w domu , spojrzałam na zegarek była 23 , przyznam ,że trochę mi się przysnęło.
- Przepraszam , nie chciałam Cię obudzić – powiedziała mama .
- Nie szkodzi , jak było w pracy ? – zapytałam, wstając z kanapy .
- Ciężko jak zwykle – powiedział tata .
Uśmiechnęłam się tylko lekko i podeszłam do lodówki w celu zrobienia sobie czegoś do jedzenia. Otworzyłam lodówkę i zaczęłam się zastanawiać , co wybrać , po paru minutowym namyślę ,wzięłam ciastka. Rodzicie powiedzieli , że się położą , bo są zmęczeni . Przytuliłam ich , powiedziałam „Dobranoc” i poszli do sypialni. Po paru minutach zaczęło mi się nudzić.Postanowiłam włączyć telewizor,jak zwykle nic nie było, dlatego poszłam na górę , przeprałam się w piżamę i ponownie zasnęłam . Obudziłam się około godziny 9 . Wstałam , wybrałam ciuchy na dzisiaj i skierowałam się do łazienki, gdzie wykonałam poranną toaletę i ubrałam się w TO. Zrobiłam tylko lekki makijaż , poprawiłam włosy i zeszłam na dół.
- A wy nie w pracy ? – zapytałam z uśmiechem .
- Dzisiaj nie , oboje z ojcem , wzięliśmy sobie wolne – oznajmiła mama.  – pomyślałam , że może wybierzemy się na jakieś zakupy we dwie co ? – dodała .
- Jasne , że tak , dziękuje mamo – powiedziałam , przytulając ją .
Wreszcie spędzę z nią dzień , jak dla mnie to oni za dużo pracują . Rozmawiamy tylko rano i wieczorem , a tak całymi dniami ich nie ma . Bardzo się cieszyłam , że mama wzięła sobie wolne i chce spędzić ze mną dzień .
- Zrobiłam Ci śniadanie – powiedziała mama , kładąc przede mną talerz omletów .
- Dzięki – odpowiedziałam i zaczęłam się zajadać nimi.
Po chwili usłyszeliśmy dzwonek telefonu ,zaczęliśmy się zastanawiać tylko czyj , w końcu zobaczyliśmy , że to taty.Świetnie pewnie z pracy dzwonią . Tata wyszedł z salonu i usłyszałyśmy tylko :Halo , O cześć , naprawdę , to super , porozmawiam z nią , na pewno się ucieszy , to do usłyszenia .
Ciekawe o co chodzi , po chwili do kuchni wszedł tata .
-Dzwonił Zayn , chciał , żeby Emily przyjechała do niego do Londynu – oznajmił .
Mama strasznie się ucieszyła na te wiadomość , super mój kochany braciszek przypomniał sobie o nas. Nie tak nie może być , obiecałam sobie , że nie będę zła na niego za to , ze się nie odzywał , tylko będę się cieszyć razem z nim , że spełnił swoje marzenia .
- Zostało pytanie czy Emily chce wyjechać – powiedziała mama , a potem rodzice popatrzyli na mnie.
- Wiecie chce , ale z drugiej strony będę strasznie tęskniła za wami – odpowiedziałam .
- Będziemy dzwonić ,nie przejmuj się nami, my sobie poradzimy  – zapytał tata – to jak będzie ?
Oznajmiłam im,że musze to przemyśleć.Wstałam od stołu i pobiegłam do pokoju,zamykając się w nim.Nie wiedziałam czy jechać czy zostać w Polsce.Do Londynu chciałam strasznie pojechać,to było moje marzenie,ale tutaj mam Nicole,rodzine, nie mogłabym tak z dnia na dzień wyjechać.W sumie to Nicoli już jakby nie mam,ale co z mamą i tatą? Jak ja dam sobie radę bez nich.Po 20 minutach przemyślałam wszystko i zeszłam na dół.
- jadę  – oznajmiłam z uśmiechem.
Po chwili tata zadzwonił do Zayna i powiedział mu , że się zgodziłam , usłyszeliśmy tylko , że uzgadnia z nim szczegóły wyjazdu . Po paru minutach zakończył rozmowę i powiedział , że będę mieszkała z czwórką jego przyjaciół i oczywiście z nim , trochę sobie tego nie wyobrażam , ale dobra.
- To co Emily jedziemy na te zakupy ? – zapytała mama.
Pokiwałam twierdząco głową , a tata powiedział , że nas zawiezie i przy okazji pojedzie na lotnisko ,zarezerwować bilety. Po 20 minutach byliśmy przed galerią , pożegnałyśmy się z tata i odjechał . Dobrze trawiłyśmy , bo była właśnie przecena o 25% , zawsze coś . Chodziłyśmy po sklepach i kupiłyśmy tylko bransoletką i bluzki z napisem I love You i I Love Music  . Spojrzałam na zegarek była już 17 . Chodziłyśmy po sklepach dobre parę godzin , byłyśmy zmęczone i uznałyśmy , że nic już nie kupimy , dlatego wyszłyśmy . Była piękna pogoda , dlatego poszłyśmy na piechotę do domu , po ok. 15 minutach byłyśmy na miejscu . Taty jeszcze nie było , a my zrobiłyśmy sobie obiad .
- Dziękuje mamo za ten dzień – powiedziałam , przytulając ją .
- Proszę kochanie , w końcu jutro wyjeżdżasz i ja będę strasznie tęskniła za Tobą – odpowiedziała .
- Ja też – powiedziałam ze łzami w oczach.
W tym momencie do domu wszedł tata , szybko otarłam łzy i poszłam do pokoju rozpakować rzeczy, które już kupiłyśmy. Po paru minutach zeszłam na dół , gdzie czekało na mnie pyszne spaghetti. Wszyscy we trójkę usiedliśmy przy stole i zaczęliśmy jeść , nie obyło się także bez śmiechu. Byłam już zmęczona , dlatego podziękowałam za posiłek i poszłam się położyć . Przebrałam się w piżamę i odpłynęłam w głęboki sen.
Obudziłam się około godziny 11. Przyznam , że nie chciało mi się wstawać , ale jednak wywlokłam się z łóżka i poszłam w stronę szafy. Hmmm … co by tu włożyć – pomyślałam . Po długim namyśle zdecydowałam się jednak na TO . Pobiegłam do łazienki , wykonałam poranną toaletę , ubrałam się i lekko pomalowałam . Nie lubiłam aż tak mocnych makijaży ,wolałam delikatne.Przejrzałam się w lustrze ostatni raz i zeszłam na dół , gdzie zastałam siedzących przed telewizorem rodziców .
- Macie dzisiaj wolne ? – zapytałam z uśmiechem na twarzy.
- Jutro wyjeżdżasz , więc chcemy jeszcze trochę z Tobą pobyć – odpowiedział tata .
-I się napatrzeć na Ciebie – dodała mama
Jak to dobrze usłyszeć , że znowu mają wolne . Wszyscy w szkole narzekają na swoich rodziców , że są beznadziejni i w ogóle , ja tam lubiłam swoich rodziców , byli kochani . Skierowałam się do kuchni , zrobiłam sobie płatki , a do tego kanapki z dżemem . Usiadłam przy stole i zaczęłam jeść , przeglądając gazetę . Zobaczyłam artykuł o Zaynie , zaczęłam czytać  , ciekawe co tam napisali o nim . Chłopak opowiadał o swojej przygodzie w x-factorze. Strasznie mnie to zainteresowało , aż zapomniałam , że mam płatki na stole . Po paru minutach skończyłam czytać gazetę i ponownie zaczęłam jeść posiłek. Było już zimne , dlatego wstałam i włożyłam miskę do mikrofalówki. Po chwili wyjęłam i  dokończyłam jeść .  Zdecydowałam się zadzwonić do Nicoli , może znajdzie dla mnie trochę czasu.
Halo ?
Hej Nicola , masz może dzisiaj czas ?
Niestety nie mam , idę do kina .
Bo wiesz chodzi o to , że …
Przepraszam musze kończyć , nie mogę gadać , pa .
Jak zwykle nie ma czasu , już się powoli przyzwyczajam do tego. Szkoda , że nie wie , że wyjeżdżam jutro i nie prędko się zobaczymy.
- To ja idę się powoli pakować – oznajmiłam rodzicom .
- Pomogę Ci – odpowiedziała mama , po czym poszłyśmy na górę .
Zaczęłyśmy mnie pakować , wkładałam już bluzkę , kiedy odezwała się mama. 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I jak wrażenia po 1 rozdziale ? 
Może być ? 
Pod prologiem było 16 komentarzy , wiec następny po 15 komentarzach 
Too do następnego xx

18 komentarzy:

  1. Świetny rozdział.
    Nie mogę się doczekac kolejnego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Awwwwwwwww !
    Zayneeeeeebisty ! :*
    Czekam na nexxxta xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdzial super;)
    Ciekawe co skusiło Zayna, żeby ją zaprosic do Londynu, skoro przez tyle czasu się nie odzywał....:D
    Myślę że dobrze zrobiła wejeżdzając do Londynu, pozna nowych ludzi itd^^ Gdybym miała okazję też bym napewno skorzystała;)
    Już nie mogę sie doczekać kolejnego! Mam nadzieję że szybko się pojawi<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja, to kocham, ja chcę więcej. Uwielbiam cie dziewczyno

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się super ^,^
    Czekam na NN <333

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham twoje imaginy kochana pisz tak dalej a zajdziesz daleko są zajebiste superowe nie mogę się doczekać 2 części. Czuje że się zakocha w którymś z chłopaków harry albo niall

    OdpowiedzUsuń
  7. Ehhh... I już nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału... Jak Ty to robisz, że masz tyle czytelników i komentarzy.? Możesz mi zdradzić ten sekret.?
    Czekam na odpowiedź na pytanie i kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejkujejku .! Jakie to jest zajebiste. Ahhh... kocham cie dziewczyno.! CZekam na nexta.! Pozdro i Weny ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. meega! Jestem ciekawa jaki będzie miała kontakt z bratem i pozostałymi XD pisz szybko <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Superrr :) Pisz szybciutko następny a nie trzymasz w napieciu ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój blog jest super .! Z niecierpliwością czekam na następny rozdział;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny!!!
    Biedna Emily, taka porzucona przez Nicol ;(
    Czekam na następny ;)
    Zapraszam do mnie na myamazingdreamss.blogspot.com
    Kocham i pozdrawiam i życzę weny :*
    Przypominam że nominowałam cię do Liebster Award, pytania na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny rozdział :D
    Już nie mogę się doczekać kiedy wyjedzie do Londynu *_____*
    Też chcę takiego brata jak Malik czy któryś z 1D !! xD
    Nie mogę się doczekać kolejnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hm..A więc tak .. po pierwszym rozdziale mogę stwierdzić, że ..
    ciekawie się zaczyna ! :)
    Nie zawsze już po pierwszym rozdziale, aż tak 'wkręcam' się do rozdziału ;)
    Next !

    OdpowiedzUsuń
  15. GENIALNE <3<3 PLL <3 1D<3 LM<3
    Zapraszam do mnie ;) www.iloverosewood.blogspot.com
    Obserwuję cię <3 Mam nadzieję ,że mój blog ci się spodoba i będziesz go odwiedzała częściej ;)

    OdpowiedzUsuń