poniedziałek, 28 stycznia 2013

Rozdział 6 :)


Wszyscy zeszliśmy na dół i usiedliśmy przed telewizorem . Po 40 minutach usłyszeliśmy dzwonek do drzwi. Razem z Louisem wstaliśmy żeby otworzyć.
-Odejdź kobieto !!!!! – wykrzyczał Niall biegnąc do drzwi.
Chłopak tak mną zakręcił , że straciłam równowagę i potknęłam się o nogi Lou , wywaliłam się , ale zdążyłam jeszcze pociągnąć pasiaka za rękę co spowodowało , że oby dwoje znaleźliśmy się na podłodze.
- Takie rzeczy załatwia się w łóżku , a nie na podłodze – oznajmił Harry
Razem z Louisem spojrzeliśmy się na siebie , po czym wybuchnęliśmy  śmiechem . Louis pomógł mi wstać i  razem poszliśmy do reszty, tym razem byli w kuchni . Od razu po nas dołączył blondyn z 4 wielkimi pizzami. Każdy sobie nałożył i zaczął jeść .
- Wiecie …kiedyś ożenię się z taką pizzą – powiedział Niall
- Powodzenia na nowej drodze życia – odpowiedział Zayn
- Swoje dzieci nazwiesz pomidor i ogórek- powiedział Lou.
- No ale patrzcie na tego pomidora , jest taki seksowny – oznajmił ponownie blondyn .
- Dlaczego ja musze mieszkać z idiotami ? – zapytał Liam ,łapiąc się za głowę .
Ja tylko poklepałam go po ramieniu i lekko się zaśmiałam .
-Każdy ma wady – powiedziałam .
- Patrz na nich , jednemu śmierdzą stopy, drugi twierdzi , że pomidor jest seksowny, trzeci woli straszę kobiety – zaczął .
- Nie tylko starsze ,lubię też młode blondynki  – powiedział Harry spoglądając na mnie , powodując , że zachłysnęłam się sokiem .
- Nie ważne … na czym to ja skończyłem ? a już wiem , czwarty gada do lusterek i nadaje im imiona , boże z kim ja żyje ? –zaczął jęczeć Liam
- Odezwał się ten co oddał jedną frytkę do KFC – sprostował Louis.
On tylko popatrzył się na chłopaka złowrogim spojrzeniem . Poczułam się senna , dlatego powiedziałam chłopakom , że idę się położyć , pocałowałam każdego w policzek i skierowałam się na górę .
*Oczami Niall*
Siostra Zayna jest naprawdę super . Chciałbym ją bliżej poznac.Może okazać się najprawde super i być świetną przyjaciółka. Emi już poszła spać , a my ponabijaliśmy się trochę z Zayna i Liama i też udaliśmy się do swoich pokoi
*Oczami Emily*
Obudziłam się ok. 9. Wywlokłam się z łóżka , wybrałam cichy na dziś i poszłam do łazienki , gdzie wykonałam poranną toaletę i ubrałam się w TO. Zeszłam na dół i zobaczyłam czwórkę chłopaków , w kuchni, wśród nich nie zauważyłam blondyna .
-A gdzie Horan ? – zapytałam – I cześć wam .
- Hej , on jeszcze śpi – odpowiedział Zayn – Droga siostrzyczko mamy dla Ciebie pewną propozycję , to raczej rozkaz , ale zostańmy przy propozycji .
-Zamieniam się w słuch – powiedziałam , nalewając sobie soku.
- Dzisiaj wieczorem jest gala , jesteśmy na nią zaproszeni i Ty też idziesz – oznajmił Loui.
Zaczęłam się z nimi sprzeczać , że nie pójdę , bo to dla gwiazd o ile mi wiadomo , a przecież ja nikim sławnym nie jestem , a poza tym zaraz będą ploty , że chodzę z kimś z zespołu , a potem polecą hejty . Z rozmyśleń wyrwał mnie Horan , który schodząc na dół wywalił się i wylądował przy moich nogach. Wszyscy zaczęli się śmiać , a blondyn udawał obrażonego.
- Hahahahhaa Niall nic Ci nie jest ? – zapytałam
Kiedy wszyscy się już uspokoili , Liam zrobił śniadanie .
- Harry weź włóż jakaś koszulkę na siebie , a nie tą klatą świecisz – powiedział Liam  
- Dziewczyny to lubią – oznajmił Harry , spoglądając na mnie i równocześnie uśmiechając się .
- Niech zgadnę …. myślałeś , że umrę ze szczęścia i podniecenia , widząc Harrego Stylesa bez koszulki ? Przykro mi , ale muszę Cię rozczarować .
Mówiąc , to podeszłam do niego i przejechałam ręką po jego torsie . Chłopak tylko szerzej się uśmiechnął .
- Zobaczymy jeszcze …. – powiedział , po czym poszedł na górę .
Odwróciłam się i zobaczyłam chłopaków gapiących się na mnie . Liam zrobił jajecznicę , wszyscy usiedliśmy przy stole i zaczęliśmy jeść . Cały czas czułam na sobie wzrok Harrego , spojrzałam się i zobaczyłam , że się do mnie uśmiecha . Spojrzałam też na Zayna , który spoglądał się raz na  mnie , a raz na niego. Z całej sytuacji zachciało mi się śmiać , dlatego oparłam rękę o stolik i zasłoniłam nią twarz , żeby nikt nie widział , że się śmieje.- Jak mam iść na tą galę , jak ja nie mam w co się ubrać ? – zapytałam
- We wszystkim wyglądasz piękne – odpowiedział Harry .
-To mi pomogłeś , dzięki – powiedziałam .
Wszyscy już skończyli jeść , a ja udałam się do pokoju i zaczęłam grzebać w szafie w poszukiwaniu jakieś sukienki. Usłyszałam , że dzwoni dzwonek do drzwi , byłam ciekawa kto przyszedł , więc zeszłam na dół, ujrzałam tam dwie dziewczyny. Jedna miała kręcone , długie i piękne włosy , a druga była blondynką , chodź jej włosy były prawie białe .Jedna przytuliła się do Zayna , a druga do Liama . Czyli to zapewne ich dziewczyny , jakie one piękne . Zayn zobaczył mnie i pokazał ręką ,żebym podeszła do nich , zeszłam do schodach i skierowałam się w stronę mojego brata.
- Emily poznaj moją dziewczynę Perrie- zaczął –Perrie , to moja siostra Emily .
-Cześć , jestem Perrie – powiedziała miłym głosem dziewczyna .
- A ja Emily – powiedziałam , po czym lekko się zaśmiałam – milo Cię poznać .
Dziewczyna uśmiechnęła się do mnie , a potem przytuliła się do mojego brata. Perrie wyglądała na bardzo miłą , myślę , że się dogadamy.
- Teraz moja kolej , Emily ,to moja dziewczyna Danielle , kochanie poznaj Emily , siostrę Zayna – oznajmił Liam
- Milo mi Ciebie poznać – powiedziała dziewczyna z kręconymi włosami , po czym przytuliła mnie .
Odwzajemniłam jej uścisk , dziewczyna była bardzo sympatyczna i przyjacielska , podobnie jak Perrie. Chłopcy mają wielkie szczęście , że je poznały.
-Przyniosłyśmy ze sobą sukienki ,chyba nie będziecie mieli nic przeciwko jak się przebierzemy prawda ? – zapytała Perrie .
- Jasne, że nie  - powiedział Liam .
Powiedziałam , że pójdę na górę i wybiorę jakąś sukienkę na wieczór , dziewczyny zaproponowały , że mogą mi wybrać i razem z nimi poszłam na górę . 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wiec mamy 6 rozdział :)
Co myślicie ? podoba wam się chodz trochę ? 
Jeszcze jedno :
Dlaczego wy wiecie zawsze co ja mam na myśli ? 
to dotyczy Harrego myślę,że Sandra wie o czy mówie, o jej komentarzu o Harrym xd 
Normalnie czytasz mi w myślach :3 
Pewnie będziesz wiedziała o co chodzi :) 
Czytasz-komentujesz :)
to do następnego xx

10 komentarzy:

  1. Rozdział jak zawsze .. knsfaindw ♥
    Myślałam, że bd z Liamem, albo Niallem, no ale trudno :P
    DO NN :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uuu... Harry i Emily super..
    czekam na next:)!!!
    PISZ SZYBKO...!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. omom :3
    Nawet nie wiesz jak mi się mordka cieszy kiedy widzę, że jest nowy rozdział :D
    Czyżby Harry coś ten tego z Em ? XD
    A Niall może się ożenić ze mną, a nie z pizzą xDD
    Chociaż pizza jest atrakcyjniejsza niż ja, więc w sumie ..masz rację ..niech się ożeni z tą pizzą xDD ( odwala mi ;p )
    Strasznie jestem ciekawa co ty tam wymyślisz z tym wszystkim *__*
    Jak już mówiłam milion razy ..powtórzę i jeszcze raz :)
    Kooocham tego blooga no i ciebie rzecz jasna <3
    Czekam z ooooogrooomną niecierpliwością na kolejny rozdział ;)
    Coś ci jeszcze miałam powiedzieć, ale zapomniałam co -.-
    no ale nic najważniejsze co chciałam tu napisać to napisałam xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Zauważyłam parę literówek, co przeszkadzało w czytaniu, ale ogółem jest nieźle. Rozdział jest fajny, ale wydaje mi się trochę krótki. Dość mało się w nim dzieje. Po za tym chcę Ci zwrócić mała uwagę na powtarzanie słów. Nie masz z tym problemu, ale jednak postanowiłam zaalarmować, mianowicie "Siostra Zayna jest naprawdę SUPER. Chciałbym ją bliżej poznać. Może okazać się naprawdę SUPER i być świetną przyjaciółka. " Proszę Cię nie powtarzaj dwa razy takiego samego słowa, bo w języku polskim istnieje wiele innych słów określających osobę. No i uważaj też na to, aby pisać polskie znaki np. "ć" "ż" itp. Bo czasem ci to umyka. Mam nadzieję, że nie uważasz tego jako atak z mojej strony, ponieważ to są tylko wskazówki, żebyś mogła pisać bez błędów i lepiej. Czekam na kolejny. Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny rozdział! :)
    Było kilka literówek, ale da się na to przymknąć oko;*
    hehe, ah ten Horanek i ta jego wybujała fantazja♥
    Hah, ale Liam dowalił Harremu z tym ''lubi starsze'' huehue*.*
    Coś mi się wydaje że Hazzie spodobała się Em...:D Czyżby no wiesz, oni razem?? Ależ jestem ciekawa czy coś wydarzy się na tej gali;d
    Czekam na nn<3
    Zapraszam także do mnie;
    http://hello-in-my-world.blogspot.com/
    Bardzo mi na tym zależy♥
    Całuję! ;x

    OdpowiedzUsuń
  6. świente jak zwykle ;3
    hahaha Harry mistrz ! <3 xx

    OdpowiedzUsuń
  7. OHHHHHHHHH, AHHHHHHHHHHH, EHHHHHHHHHHH, OHHHHHHHHHHH :ślinisię: HARRY BEZ KOSZUUUULKI *.* CHCIAŁABYM ZOBACZYĆ TEN WIDOOOOK, OJ CHCIAŁABYM O.o ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOZDZIAŁ BARDZO SIĘ PODOBA :).
    JESTEM CIEKAWA CO SIĘ WYDARZY NA TEJ GALI :d. AHHHHHHH MAM DZIWNE PRZECZUCIA HAHAHAHHHA XD
    CZEKAM DO NASTĘPNEGO -ANITA :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. zostałaś nominowana przeze mnie do The Versatile Blogger, więcej informacji u mnie na blogu: http://i-love-creation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Extra rozdział, trochę literówek, ale co tam liczy się to, że dobrze się czytało:) Harry i Em... hmmm... fajnie;P Ok czekam na nn i zapraszam do mnie..

    OdpowiedzUsuń