środa, 12 grudnia 2012

Rozdział 28 :)


Wstając poczułam jak Niall mnie łapie w tali i przytula .Pogłaskałam go po po tych jego blond włoskach  i poszłam za Vanessą ,znowu dostałyśmy dziwniej głupawki .
- Dobra z czego się śmiejemy ? –zapytała ,zamykając drzwi na klucz.
- Mnie się pytasz ? Sama nie wiem – odpowiedziałam .
Popatrzyłyśmy na siebie dziwnie i znowu wybuchnęłyśmy śmiechem.
-Dobra już spokój , chodź – powiedziałam stanowczo i otworzyłam drzwi.
Wyszłyśmy spokojnie . Ja starałam się nie śmiać , mi się to udawało , ale gorzej z Vanessą . Cały czas się śmiała , najlepsze było to , że nie wiedziałyśmy z czego, zeszłyśmy na dół . Vanessa nadal się śmiała . Ja tylko się zaśmiałam lekko z niej , a potem chciałam usiąść koło blondyna . Ale chłopak chwycił mnie w tali i chciał  żebym siadła mu na kolana . Zrobiłam to co chciał i usiadłam mu na kolanach , a ręce owinęłam wokół jego szyi. Na szczęście Vanessa się trochę uspokoiła .
- Amando , chodź na chwilę do kuchni – powiedziała nagle El.
- okej – odpowiedziałam , po czym pocałowałam blondyna w usta i wstałam .
Korzystając z okazji , że jestem w kuchni to nalałam sobie soku pomarańczowego w kubek.
- Mam do Ciebie pytanie . Czy jest coś pomiędzy Tobą a Louisem ? – zapytała .
- Nie – odpowiedziałam szybko
A co jej miałam powiedzieć , że kocham jej chłopaka ? Może i cos było , ale to było dawno.
-Bo ja myślę , że Louis czuje do Ciebie więcej niż do mnie , widzę to jak się na Ciebie patrzy – powiedziała brunetka .
- Nie, nie prawda , on Ciebie bardzo kocha – odpowiedziałam jej .
Próbowałam jakoś ją przekonać , że się myli . Kocham go , ale ja mam Nialla którego kocham , a Louis ma El , która chyba też kocha. A tak poza tym to Eleanor jest bardzo fajna.
-Wiesz … - zaczęła Eleanor.
- Nie rób decyzji , której będziesz żałowała – dokończyłam .
Ona tylko powiedziała ciche dziękuje i przytuliła się do mnie, wróciłyśmy do chłopaków . Widać , że nikogo już ten film nie ciekawił , dlatego wyłączyliśmy go .
- O czym gadałyście ? – zapytał nagle Jessie .
- O Tobie – powiedziałam z sarkazmem .
Ja i Eleanor lekko się uśmiechnęłyśmy do siebie . Po chwili usłyszałam dzwonek mojego telefonu . Szybko rzuciłam się, żeby go odebrać . Spojrzałam na wyświetlacz „ Babcia : ) „
Halo ?
Cześć Amando ? jak sobie radzicie ?
Bardzo dobrze , a co u was ?
U nas wszystko dobrze , a jak w Londynie ?
Bardzo fajne miasto, świetni ludzie.
To się cieszę , a wrócicie jeszcze kiedyś do Polski?
Nie wiem sama , odwiedziłabym grób rodziców , ale chyba raczej nie , przepraszam .
Nie przepraszaj mnie , rozumiem wszystko , a jeśli chodzi o grób rodziców to z nim też wszystko w porządku .
To się cieszę . Ja będę kończyć , dzwoń częściej , kocham Cię , pa
Pa Amando
Rozłączyłam się i od razu zostałam zasypana pytaniami typu . Kto to był ?
-  Kogo kochasz ? – zapytał Niall.
- Babcie – odpowiedziałam – no i Ciebie – dodałam , po czym pocałowałam go w policzek.
- Babcia dzwoniła ? – zapytał Jessie .
- Tak , mówiła co u nich i jak tam u rodziców i wszytko w porządku – oznajmiłam mu .
Jessie tylko się uśmiechnął .
- Liczyłem na coś więcej , niż tylko buziak w policzek – szepnął mi blondyn.
- Co za dużo , to nie zdrowo  – wyszeptałam do niego.
- Trzeba się zbierać – powiedziała Eleanor.
Louis tylko wstał i pomógł jej wstać .
- Nie ma mowy , nigdzie nie idziesz , zostajesz tutaj – oznajmiłam jej – i nie zaprzeczaj , bo nie wygrasz ze mną –dodałam .
Ona odpuściła , a po chwili wstała Vanessa .
- Ja będę się zbierała , mieszkam dom dalej , wiec nie będzie problemu – powiedziała .
Chciałam ją zatrzymać , ale powiedziała , że pójdzie do domu i zobaczymy się jutro. Przytuliłam się z nią , pożegnała się ze wszystkimi i wyszła .
- Eleanor dam Ci jakąś piżamę – powiedziała .
-Dziękuje – odpowiedziała .
- Ale w którym pokoju będzie spała El ? –zapytał Liam .
- No z Louisem – odpowiedziałam szybko .
On tylko się spojrzał na mnie i powiedział ciche „ tak ze mną „ . Nie rozumiałam go , ma wspaniała dziewczynę , a dziwnie się zachowuje , rani ją strasznie . Chłopaki udali się do kuchni , a ja wzięłam El za rękę i zaprowadziłam ją do pokoju. Dałam jej piżamę  a ona poszła do łazienki i ubrała się w nią ,ja przy okazji  też wzięłam swoją piżamę . Kiedy ona wyszła , ja weszłam ,pozmywałam makijaż i przebrałam się . Zeszłyśmy na dół , chłopaki właśnie siedzieli na stołkach .
- Jutro idziemy na zakupy prawda El ? – zapytała
- Jutro ? spoko – odpowiedziałam .
Zadzwoniłam tylko do Vanessy , chciałabym żeby poszła z nami . Ona niestety nie mogła iść , bo jutro pracuje .  Szkoda , że z nami nie idzie .
- A Vanessa idzie z nami ? –zapytała .
- Chciałabym , ale idzie do pracy – odpowiedziałam .
Po chwili Liam i Zayn oznajmili nam , że idą spać . Też poczułam się senna . Wszyscy udaliśmy się na górę , do swoich pokoi. Weszłam do pokoju swojego, położyłam komórkę na szafkę nocną i poczułam , że ktoś wchodzi do mojego pokoju . Odwróciłam się i ujrzałam Nialla.
- Czekam na ciąg dalszy – powiedział .
-Mówiłam Ci , że co za dużo ,to nie zdrowo , uzależnisz się – powiedziałam uśmiechając się
- Jestem uzależniony od Ciebie – oznajmił
Wtedy blondyn wpił się w moje usta , ja tylko uśmiechnęłam się przez pocałunek. Całowaliśmy się bardzo namiętnie . W końcu odkleiliśmy się od siebie .
- Teraz pasuje – oznajmił .
-Pa – powiedziałam roześmiana i zamknęłam drzwi.
Położyłam się do łóżka i zasnęłam. 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mamy 28 rozdział :) 
Pocieszę was tym , że planuje nowe opowiadane :] 
Pojawiła się ankieta po prawej stronię , więc proszę na nią głosować :D 
Dziękuje za komentarze i życze Kamie szybkiego powrotu do zdrowa , żeby z ręką było wszytko dobrze <3 
CZYTASZ-KOMENTUJESZ

9 komentarzy:

  1. rozdział świetny jak każdy, czekam na następny :) xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej Dziękuję ;** <33 Kochana jesteś.!
    Rozdział jest SUPER!!! Czekam na kolejny.!
    Ściska mocno jedną ręką i całuję ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. - Jutro idziemy na zakupy prawda El ? – zapytała. A nie Amando ?
    :D Świetny rozdział czekam na nn xoxo ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Superrr . < 3 Kurde szkoda ze już po mału koniec ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Awww... Naill i Amanda <333
    czekam na NN :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo . :) Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie chcę końca :<<
    Niech Niall ma z Amandą dzieci i wgl.niech się zestarzeją razem xDD !
    A opowiadanie megaa. :) !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super. Niall i Amanda. Czekam na kolejny.

    OdpowiedzUsuń