środa, 19 grudnia 2012

Rozdział 32 :)


 każdy kto zobaczy ten rozdział niech głosuje na 17 :)



- Już ? – zapytałam .
- No a co , myślałaś , że będziemy tam przez miesiąc ? –powiedział Liam .
Nie odpowiedziałam mu , tak jak myślałam zgasił mnie . Z tyłu zobaczyła mojego blondyna .
- Amandaa !!! – wykrzyczał .
Przybiegł do mnie i mocno przytulił unosząc do góry. Potem namiętnie pocałował .
- Jak ja za Tobą tęskniłem – powiedział.
- Ja też – odpowiedziałam .
Wszyscy przyglądali się nam , a kiedy spojrzałam na nich , to odwrócili wzrok . Spojrzałam na Louisa , był smutny , głowa spuszczona i patrzył się na buty.
-Przykro mi , ale muszę zabić Twoją dziewczynę – oznajmił Zayn .  – Za tą pałę –dodał.
- Nie oddam ! –wykrzyczał .
Zayn zaczął się zbliżać , a ja zaczęłam uciekać . Ganialiśmy się po całym domu.  Nogi poniosły mnie do kuchni , gdzie akurat Niall jadł , w sumie to w jego życiu , to nie nowość . Nawet nie pobył 5 minut  w domu , a już dorwał się do jedzenia .
- Zaraz Cię złapie – zaczął krzyczeć Zayn .
- Uważaj na to ciasto !  -wykrzyczał Niall z podnieceniem .
- Co ? –powiedziałam trochę zdezorientowana i stanęłam na chwilę .
Zorientowałam się , a Zayn już prawie był przy mnie , ja zaczęłam uciekać .  Tym samym zwaliłam ręką ciasto.
-AAAAAAAAAAAA !!!!!  marnotrawstwo jedzenia  !!!! Chuligani ,ja to chciałem zjeść !!!! –zaczął się wydzierać Horan .
- Przepraszam Horanku – wykrzyczałam .
- Do sądu Cię pośle chuliganie –nadal wydzierał się blondyn – żadnego szacunku do jedzenia !! –dodał .  Zaczęłam tracić siły , dlatego  trochę zwolniłam .  Na moje nieszczęście Zayn mnie złapał . Przerzucił przez ramię i zaczął mnie nieść do salonu , gdzie siedzieli chłopaki .
- Liam , co mam z nią zrobić ? – zapytaj .
-Zmarnowałaś taki piękny kawałek ciasta – do salony wparował zły Niall.
-Masz łaskotki ? –zapytał Zayn .
- Mam , co?!? Nie mam – wykrzyczałam .
Głupia ja , po co się przyznawałam . Chłopak popatrzył się na chłopaków i pokiwał głową.
Po chwili zaczęłam się śmiać .
- Niee hahahhahahaha ,Zayn ahaah Liam haha przestańcie hahahahaha już weźcie haahaha – zaczęłam się wiercić .
Po chwili do domu wszedł Jessie .
- Jessie hahahhahha ratuj aahahahaha mnie  - powiedziałam przez śmiech.
- O jak ja lubię ją łaskotać – odpowiedział chłopak i podszedł do nas . Po chwili bardziej zaczęłam się śmiać 
- Nie zadzieraj ze mną następnym razem , z Bad boyem nie masz szans – oznajmi odchodząc .
- Taa , a z Ciebie taki Bad Boy jak z koziej dupy trąba – wymamrotałam prawie niesłyszalnie .
Wszyscy chłopacy zaczęli się śmiać .
- Mówiłaś coś ? – stanął i spojrzał na mnie .
- Nie nic , mówiłam do Harrego – odpowiedziałam .
On tylko wzruszył ramionami i odszedł. Ja odetchnęłam z ulgą .
-Nie ładnie kłamać – powiedział Harry.
- Ty nie lepszy, okłamałeś Nialla , że nie zjadłeś mu batoonika ! –wykrzyczałam .
- Kto ma batonika ? –nagle niewiadomo z kąt pojawił się Horan.
Każdy przybił sobie Facepalma .
-Dobra gramy w karty ! – oznajmił Zayn z kartami w ręku .
Każdy tylko przytaknął.
- Jak wygra ktoś z chłopaków to Amanda się rozbiera – wykrzyczał Harry.
-Phhhii na co Ty liczyć , a tak wgl to chciałbyś i po trzecie to zboczeniec – odpowiedziałam .
-To może Zayn się rozbiera – powiedział Jessie.
- A co Ty nigdy chuja nie widziałeś ? – zapytał .
- On nie jest gejem ! – wykrzyczałam .
- A Ty widziałeś ?! – wykrzyczał Horan .
-Gejem nie jestem –powiedział .
Zaczęłam się głośno śmiać . Powodując , że chłopaki patrzyli na mnie jak na debilkę . Po paru minutach skończyliśmy grać , jak zwykle była awantura. Tym razem pomiędzy Zaynem a Jessiem . Nienawidzę ich awantur. W tym momencie Louis wstał i poszedł na górę .
- Co temu znowu ? – zapytał Harry.
- Nie wiem , od paru dni siedzi taki przygnębiony – odpowiedział Liam.
Wskazałam ręką , na znak , że idę zobaczyć do Louisa , co się z nim dzieje . Chłopaki tylko przytaknęli . Pobiegłam za Lou na górę . Chłopak stał na balkonie i oglądał zachód słońca .
- Pięknie prawda ? – zapytał , po czym popatrzył mi w oczy.
Nie zdążyłam nic powiedzieć , bo Louis wpił się w moje usta. Ja ku mojemu zdziwieniu odwzajemniłam to .  Przecież ja mam Nialla , co ja wyprawiam ?!  Ah brakowało mi tych jego ust . Po chwili poddałam się czyli rozpłynęłam  i przestałam myśleć o wszystkim . 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jak wrażenia po rozdziale ? :)
Jeszcze parę rozdziałów i niestety ale skończy się to opowiadanie .
Planuje dla was pojedynczy imagin napisać, ale muszę coś wymyślić , żeby wam się spodobało :3
Napisze 5 imaginów , żeby każdy miał coś dla siebie , czyli z każdym chłopakiem :) 
a co do tego ogłoszenia na górze , to nie wiem co mi się stało , to taki efekt nudy pewnie , ale zgłosiłam mojego bloga na bloga miesiąca , dobra i tak wiem , że nie wygram ale co mi tam , dlatego każdy kto czyta to prosiłabym o głosy na numer 17 :) 

10 komentarzy:

  1. ja już zagłosowałam :)
    I nie kończ bloga .. szkoda takiego fajnego opowiadania :<<

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rozdział.! I ta końcówka, ahhh... Rozpływam się :)
    Czekam z utęsknieniem na następny.!
    Życzę weny i Kocham.! <33

    OdpowiedzUsuń
  3. ja osobiście teraz załuje, ze znów świruje do Lou

    OdpowiedzUsuń
  4. Ide zaraz zagłosować ♥ Dobre z tą pałą xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajebisty :D
    Rozwaliłaś system z tą pałą xd
    oww,nareszcie Louis i Amanda się chociaż pocałowali *-*
    Ale bym chciała żeby znów byli razem ^^
    Kocham, kocham, kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDO !! *__*
    AWW... <33
    Czekam z niecierpliwością na NN :)

    http://onedirectionxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pisz szybko następnyyy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. OSZ TY W MORDE !!!!!!!!! JEZU NAJSWIETSZY !!!!!
    PRZEPRASZA, ŻE DŁUGO NIE ZAGLĄDAŁAM, ALE NIE MIAŁAM CZASU BEJB ♥♥

    ROZDZIAŁ ZAJEBISTY !!!!

    I CO TERAZ ? ONA BĘDZIE Z NIALLEM CZY LOU ? :D AWWW ! NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ!!!!! ♥-ANITA ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. PRZEPRASZAM ZE TERAZ ZACZNE CIE OCZERNIAC ALE: TA BOHATERKA TO [PRZEPRASZAM ZA WYRAZENIE] DZIWKA, NIECH SIE ZDECYDUJE NA NIEGO ALBO NA NIALLA PODOBALO MI SIE NA POCZATKU ALE SKORO NIE UMIE SIE ZDECYDOWAC I JEST TAKA CIOTO [SORRY] ZE NADAL KOCHA LOUISA A NAILLA ZDRADZA, A NAJLEPSZE NA KONIEC "ODWZAJEMNILAM POCALUNEK" PRZEPRASZAM ALE JEZELI JEST TAKA GLUPIA TO ZNIOSLAM NA POCZATKU ALE TERAZ KURWA OD RAZU CALUJE INNEGO I RYCZALA CALY CZAS JAK TO ONA ZA LOU TESKNI, ALE MA NIALLA, KURWA DOBRA JEST -.-' PRZEPRASZAM ALE PROWADZENIE BLOGA TEZ ODNOSI SIE NIE TYLKO DO KOMENTARZY DOBRYCH ALE JAK I TYCH KTORE MOGA DOTKNAC PISARZA NIE MOWIE ZE ZLE PISZESZ TYLKO TA BOHATERKA MNIE TAK WKURWIA ZE MAM OCHOTE JEJ WJEBAC PO ROZSTANIU Z LOU CAAALY CZAS RYCZALA, JAKA ONA JEST ZROZPACZONA HAHAHA JEBLAM! ALE DO TWEGO PISANIA NIC NIE MAM PISZESZ ZAJEBISCIE PO PROSTU POSTAC TEJ DZIEWUCHY MI SIE NIE PODOBA. POWIEM CI ZE CZASAMI JEST DOBRZE DOSTAC TROCHE KRYTYKI OD LUDZI A NIE TYLKO POCHWALY, BO WTEDY ZROZUMIESZ ZE CZEGOS BRAKUJE. POZDRAWIAM I ZYCZE WENY <3

    OdpowiedzUsuń