czwartek, 1 listopada 2012

Bohaterowie :)



Amanda –główna bohaterka. Razem ze swoim bratem mieszkają w Polsce, jednak przeprowadzili się do Anglii. Ma 18 lat. Kocha muzykę, jej ulubionym zespołem to One Direction. Jest bardzo miłą osobą, pomocną, ale jednak w stosunku do dziewczyny swojego brata to jest mniej uprzejma. Jej rodzice zginęli w wypadku samochodowym. Ma teraz tylko brata -Jessiego. Nienawidzi dziewczyny swojego brata.


Jessie- rodzony brat Amandy.  Ma 19 lat. Mieszka razem z Amandą . Ma dziewczynę o imieniu Hannah, jednak spodobała mu się sąsiadka z domu naprzeciwko.Łatwo nawiązuje kontakty z ludźmi. Kocha swoją siostrę i jej to okazuje, jest bardzo pomocny i zawsze może na niego liczyć, a on na niej.

One Direction- W jego skład wchodzą : Liam Payne(19l), Louis Tomlinson(20 l), Zayn Malik(19 l), Niall Horan(19l), Harry Styles(18 l). To piątka najlepszych przyjaciół . Wszyscy mają bardzo poczucie humory, są przyjacielscy.

 Filip- Ma 20 lat. Pochodzi z Polski. Jest byłym chłopakiem Amandy. Zakochany w niej do szaleństwa. Czasami może być bardzo agresywny, nie lubi się z bratem swojej byłej dziewczyny, Jest bardzo uparty.

 Hannah- Ma 19 lat. Jest dziewczyna Jessiego. Nienawidzi się z siostrą Jessiego-Amandą. Uwielbia się malować. Jest fałszywa , nie potrafi kochać szczerze. Wszyscy mają ją za plastika, nie jest lubianą osoba.

Vanessa- Ma 19 lat.  . Sąsiadka Amandy i Jessiego. Od pewnego czasu Jessie wpadł jej w oko. Przyjaźni się z Amandą, bardzo się lubią. Jest przyjacielska i bardzo miła jednak podobnie jak Amanda nienawidzi Hannah.


No to mamy bohaterów :)


9 komentarzy:

  1. Nooo....cud, miód i orzeszki xD
    Lubisz małpowiać imiona, co ? ;3 - Alex i Katrine ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no tak , przepraszam . :) ale zmienie to :)

      Usuń
    2. Oj weź. Ja tylko tak xD Nie musiałaś zmieniać imion skarbie xx

      Usuń
  2. Hey.! Weszłam i nie wyjdę, bo czekam na rozdziały.! Po bohaterach widzę, że to będzie fajne opowiadanie :P
    Mam nadzieję, że rozdziały będę długaśne i pełne humoru, bo takie najbardziej lubię :) A tak na marginesie to ja też najbardziej lubię Louis'a, więc liczę, że główna bohaterka się w nim zwiąże :)
    Już teraz mogę Ci zagwarantować, że będę komentować każdy rozdział, choćby jednym słówkiem.!
    Życzę weny i ściskam mocno.! ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytaąłm bohaterów i juz mi się spodobało. Tak jak piszałas u mnie na blogu, równiez zaobserwowałam. Jak tylko znajde wolną chwile to poczytam rozdziały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To dopiero bohaterowie, a ja już nie mogę się doczekać tego, co będzie dalej. Kocham Louisa i mam nadzieję, że będzie jakiś duży wątek z nim. Zapraszam do siebie na imaginy o chłopcach :
    imaginy-onedirection-fans.blogspot.com

    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy blog, na którym już w bohaterach pojawia się ciut akcji (nienawiść między Hannah i Amandą) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No szykuje się fajne opowiadanie ! :D
    fujj..ale Hannah jest brzydka, nie to co Vanessa ;D
    zaobserwujesz mnie na tt ? ja już Cię zaobserwowałam :)
    @Aliccee00

    OdpowiedzUsuń