poniedziałek, 19 listopada 2012

Rozdział 12 :)

Nie widziałam dokładnie skąd wyszedł.  A domyślałam się , ze Harry wie gdzie jest Lou. Po chwili wyszli wszyscy oprócz Louisa .
-  Wygraliśmy , nie znalazłaś nas  - powiedział Jessie.
- Co kurwa ? –powiedziałam ,śmiejąc się.
- No bawiliśmy się w chowanego – powiedział Liam.
- A kto normalny bawi się w grę , nie mówiąc nikomu o niej ? –zapytałam
- My wiedzieliśmy – powiedział Zayn.
Strzeliłam wielkiego Facepalma . Chłopaki poszli szukać Louisa, a ja robiłam sobie gorącą czekoladę .Do kuchni wszedł Lou , który dał mi od tyłu soczystego buziaka w policzek. Trzymał mnie w swoich ramionach i nie chciał wypuścić.
- Tęskniłaś za mną prawda ? – powiedział ,nadal trzymając mnie w swoich ramionach.
- Tomlinson co Ty wyprawiasz ? – odpowiedziałam.
- Nic – powiedział po chwili, jak gdyby nigdy nic.
Nie chciał mnie wypuścić , doszło do tego , że patrzyliśmy się sobie w oczy, zatopiłam się w nich . On zaczął przybliżać swoją twarz do mojej . Usłyszeliśmy hałas , czyli pewnie chłopaki szli. Momentalnie od siebie odskoczyliśmy . Wróciłam do robienie sobie czekolady .
- o Tu jesteś Lou – powiedział uradowany Niall.
- O przepraszamy ,chcieliśmy was zapytać czy idziecie z nami na rzekę , ale widzę , że przeszkadzamy  - powiedział Zayn.
- Ogarnij się  Zayn – powiedziałam , prawie się śmiejąc .
- Ja idę ,ale muszę się najpierw przebrać – oznajmił Lou.
- A ja musze wypić czekoladę – wtrąciłam się.
Chłopcy powiedzieli, że czekają na nas na plaży .
- Gruchajcie sobie – powiedział Zayn , kiedy już wychodzili, miałam rzucić w niego bułką , ale nie zdążyłam. Wzięłam czekoladę i usiadłam przy stolę.
- Na czym skończyliśmy ? – powiedział Lou, opierając brodę  o moje ramie .Czułam jego oddech .
- Idź się przebieraj – powiedziałam mu .
Chłopak poszedł przebrać się , bo przecież w ubraniu nie będzie pływał. Ja wypiłam czekoladę i też poszłam po swój strój kąpielowy. Wybrałam TEN.  Po paru minutach poszłam do chłopaków nad rzekę.  Po chwili dołączył do mnie Lou , który poszedł do chłopaków , do wody. Ja rozłożyłam koc i chciałam się trochę poopalać, związałam włosy w koka i położyłam się na kocu. Moje opalanie nie trwało zbyt długo , bo ktoś przysłonił mi słońce,  to był blondyn.
- Jeśli myślisz , że pozwolę Ci się opalać i leżeć taaka sucha na kocuu to się mylisz – powiedział roześmiany Niall.
Zdążyłam powiedzieć tylko słowo Niall, a on już mnie niósł do wody. To wszystko trwało tak szybko, zanim się obejrzałam byłam już w wodzie , cała morka, widziałam też jak Liam uczy Zayna pływać, ale on zaczął piszczeć jak mała dziewczynka , zaczęłam się śmiać z nich. Wstałam z wody i potem znowu byłam wrzucona do wody, tym razem przez mojego kochanego brata.
- Już nie jestem sucha , więc ide na koc – powiedziałam z uśmiechem.
 Położyłam się na suchutkim kocyku i cieszyłam się słońcem. Znowu ktoś mi przysłonił słońce . Ujrzałam sylwetki 6 chłopaków.
- Ale się opaliłaś – powiedział Liam z sarkazmem.
- No, tak się spiekłam , że nie będę mogła się ruszyć – odpowiedziałam mu również z sarkazmem.
- Dlatego zapraszamy do wody – powiedział Loczek.
Wiem , że nie daliby mi spokoju, dlatego poszłam.
- Czy dacie mi się opalić ? – zapytałam.
- Nie. – odpowiedział krótko i stanowczo Harry.
Popływałam z nimi trochę , pochlapaliśmy się , aż w końcu zmęczyli się i poszliśmy do domu na obiad. Podczas kiedy Liam gotował obiad, ja wysuszyłam włosy, poprawiłam makijaż i ubrałam się w TO. Po czym zeszłam na dół do chłopaków. Byli wszyscy oprócz Zayna , który pewnie układa sobie włosy.  W pewnym momencie usłyszeliśmy jakiś dziewczęcy wrzask.
- Czy tutaj jest jeszcze jakaś dziewczyna ? – zapytałam.
- Nie , to Zayn , pewnie mu się włosy nie układają – powiedział Liam.
Po chwili do nas zszedł Zayn. Wszyscy zaczęliśmy się śmiać z jego włosów.
- Bardzo śmieszne – powiedział ze złością Zayn.
- Chodź tutaj ja Ci je poprawie – powiedziałam.
Pobiegłam do łazienki ,wzięłam grzebień i wróciłam do chłopaków. Zaczęłam czesać jego pasemko , kiedy gdzieś w jego włosach został grzebień .
- Emmm Zayn – powiedziałam spokojnie.
- Co ? Wyrwałaś mi włosy ?! – wykrzyknął.
- Nie, ale grzebień zniknął – odpowiedziałam .
- Jak to kurwa zniknął ? – powiedział.
Chłopaki zaczęli się śmiać , ja też starałam się opanować śmiech i udało mi się , potem zauważyłam grzebień we włosach Zayna . Powiedziałam tylko głośno „ MAM” potem zaczęłam się szarpać z tym grzebieniem , bo nie chciał się wyciągnąć. Powodując , że lusterko Zayna  trafiło na podłogę i dziwne , ale się nie zbiło.
- Mojaaa Cher !!!!!!!!! –wykrzyczał i zaczął ją przytulać.
- Banda idiotów –usłyszałam cicho mówiącego Liama. Chłopcy chyba nie słyszeli , ale ja za to tak.
- Gotowy już ten obiad ? – zaczął jęczeć blondyn.
- Nie – odpowiedział Liam.
Postanowiliśmy sobie włączyć telewizor . Harry zaczął się podniecać , bo zobaczył księżniczkę w różowej sukience .  Minęło 5 minut , stwierdziliśmy , że nic nie ma w telewizji , więc wyłączyliśmy go.
- Co z tym żarciem ? już ? – ponownie zapytał blondyn .
- Zaraz oszaleje, to się musi ugotować Niall , idź se pograj w warcaby albo w karty , a nie mi dupe zawracasz – wykrzyczał Liam.
Blondyn nie odpowiedział. Poszłam na górę wzięłam laptopa i z powrotem poszłam do kuchni. Zaproponowałam , żebyśmy zalogowali się na twittera . Chłopcy sprawdzili swoje profile , po odpisywali fanom , potem ja zalogowałam się na swojego , napisałam tylko „ Nad rzeką z bandą idiotów xd „ , napisałam Vanessie wiadomość i wylogowałam się .  Potem Niall zalogował się na skype, wtedy była dostępna Demi Lovato , wybrał , żeby się z nią połączyć i zaczęli gadać. Nas oczywiście nie było widać , ale słyszeliśmy większość.
Cześć Demii
Hej Niall
Co tam?
Nic nowego, ciągle trasy koncertowe i takie tam , a co u Ciebie ?
Jestem nad rzeką z przyjaciółmi i jem .
To nie nowość , że jesz , musze kończyć pa Niall.
To pa .
Wyłączył skype i zamknął laptopa . Zaczęliśmy się śmiać z naszego Niallera . Przerwał nam to Liam ,który oznajmił , że już gotowy obiad. Blondyn był uradowany , więc szybko pobiegł i dorwał się do żarcia, my w obawie , że nam wszystko zje dołączyliśmy do niego. Liam gotuje przepysznie.  Potem zaczęliśmy się wygłupiać ,rozmawiać i tak nam czas zleciał. Sprawdziliśmy godzinę , była 2 z nocy . Dosyć długo gadaliśmy i jeszcze Niall opowiadał nam , że jego marzenie to zostać kierownikiem nando’s i takie tam. Poczuliśmy zmęczenie , więc  skierowaliśmy się do swoich pokoi i poszliśmy spać.  Szykowałam się spać kiedy przyszedł mi sms. Sprawdziłam od kogo , był on od Louisa „Dobranoc i pamiętaj musimy coś dokończyć J . Uśmiechnęłam się i szybko odpisałam „ Hahaha śmieszny jesteś ;p „.  Po chwili dostałam odpowiedź „ Wiem , dzięki „ . Odpowiedziałam mu „ nie ma to jak skromność i dobranoc Tomlinson xx „ Dostałam tylko odpowiedź  „ Dobranoc xx „ i zasnęłam.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maaamy już 12 :)
Chciałam wam jeszcze bardzo podziękować za te nominacje , które dostałam <3
kooocham was <3 :d 
to na tyle :) 
Pamiętaj :
CZYTASZ-KOMENTUJESZ  :D

19 komentarzy:

  1. Twój blog jest jak narkotyk ;o Zaczynasz czytać i nie możesz przestać :D Kocham Cię i twojego bloga <3 Wiem, że się powtarzam, ale naprawdę : MASZ KOBIETO TALENT !! ;D Już nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału *.*

    onedirectionimaginyyy.blogspot.com :3
    Mogłabyś mi coś więcej powiedzieć na temat tej nominacji ? Z góry dzięki :* :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do LIBSTER AWARD przeze mnie ; 0
    Więcej szczegółów na:

    http://zayn-harry-niall-louis-liam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No nareszcie!!! W końcu coś zaczyna się dziać między Amandą a Lou!!! Ile ja na to czekałam, ludzie kochani... Ale!! Co na to Niall i Harry, hmmm...? Przecież oni będą smutni ;(
    Dawaj mi tu zaraz kolejny rozdział, bo chcę wiedzieć, czy w końcu dokończyli to, co im przerwano :P
    Życzę weny.!
    Bajo.! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovciam :D

    http://larrystylinsonforeverinmyheart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No mam nadzieję że między Lou a Amandą będzie sie dalej dobrze wszystko rozwijało . . :D
    Nie moge doczekac sie następnego . . :) Czekam ^^

    Ściskam bardzo mocno :**

    http://opowiadanie-one-direction-only-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + u mnie nowy rozdział .
      Serdecznie zapraszam :*

      Usuń
  6. hahahaha podoba mi się :D
    ZAYN MISTRZ XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo, ale to bardzo podoba mi się Twój blog ;)
    Czekam na następny ;p

    http://one-direction-opowiadanie-i-inne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahahahaha kobieto co ty robisz ,że ja tak kocham twoje rozdziały co ?! a te teksty aż mnie brzuch od śmiechu boli ;) hahaha czekam na nowy;3
    Zapraszam do mnie :
    http://onedirectionismypassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + zapomniałam :) Zostałaś nominowana do Liebster Award ;33

      Usuń
  9. niesamowite kocham !! czekam na następne i jestem ciekawa co się wydarzy z harrym niallem i lou .. kocham cie za to że piszesz !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem tak... Pisałaś, że jesteś gotowa na negatywne komentarze, więc w słowach oszczędzać nie będę... Żartuję oczywiście ;). Chociaż weszłam tutaj z zamiarem rzucenia jedynie okiem na to wszystko, ale gdy zaczęłam czytać powyższy rozdział... Trochę mnie wciągnęło ;). Nie powiem, sytuacje są zabawne. Ale, że nie do końca znam treść poprzednich rozdziałów, nie bardzo się odnajduję w całej sytuacji. Głównie zastanawiam się nad czym czy Harry ma jakąś dziewczynę, bo ja bardzo nie lubię czytać opowiadań, gdzie jest wielce w jakiejś zakochany. Czuję się wtedy bardzo zazdrosna i pomimo tego, że opowiadanie mogłoby być najgenialniejsze, nie dam rady go przeczytać... Cóż, zgłębię to w kwestii Twego opowiadania, czytając poprzednie rozdziały. I mam nadzieję, że nie postawiłaś nikogo u boku Polokowanego, bo cóż... Nie, żartuję ;). Zostanę, ale na pochwały odnośnie jego ewentualnej relacji z jakąkolwiek dziewczyną nie masz co liczyć. Z góry uprzedzam ;). Dobra, nie ględzę, bo mi czas ucieka. Próbne matury dają się we znaki :/. Ale Twoją historię jeszcze ogarnę, nie martw się :) Pozdrawiam.! ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow świetnie ! Przeczytałam całe opowiadanie i jestem zachwycona! Zapraszam serdecznie do mnie na nowy rozdział !!! :)http://myhistoryabout1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zajebisty Rozdział ;D
    Przepraszam że dzisiaj tak króciutko ale nie mam dzisiaj czasu xd -,-
    Zostałaś nominowana u mnie do LOBSTER AWARD ! =*

    OdpowiedzUsuń
  13. no i zmiażdżyłaś mnie. ♥,♥
    zapraszam do mnie. ;) http://love-is-not-a-disease.blogspot.com/ w sobotę 1 rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hah..co czytam twojego bloga, to się śmieję xD
    najlepsze : Nie, ale grzebień zniknął""
    xD

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie jest się oderwać od rzeczywistości od czasu do czasu , no może częściej xD i poczytać twojego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie by było mieć takie życie ^.^

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam to <3

    OdpowiedzUsuń