sobota, 24 listopada 2012

Rozdział 16 :)


-Amandaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! –usłyszałam głos Jessiego. Zabije go za to , że mnie obudził. Po takiej drzemce uświadomiłam sobie , ze kocham Louisa i , że chce z nim być. Nie chętnie podniosłam się z łóżka i skierowałam się na dół.
- Amanda chodź ! – ponownie wykrzyczał.
- Czego ?! – wykrzyczałam , będąc już na dole.
Mój brat powiedział , że mamy gości. Popatrzyłam się dookoła i nikogo nie widziałam. Jessie wtedy wskazał na chłopaków, a ja się zaśmiałam , bo oni są traktowani jakby byli w rodzinie . Wszyscy się dziwnie na mnie patrzyli , pomacałam moją kieszeń od spodni i zapomniałam telefonu .
- Idę po telefon na górę – powiedziałam.
Pobiegłam na górę wzięłam szklankę , która leżała na stoliku , a przy okazji i telefon. Po czym zeszłam do chłopaków.
- Rozmawialiśmy wtedy kiedy Ty spałaś  i chcę Ci uświadomić , że chłopaki z nami zamieszkają – powiedział Jessie.
- Nie mam nic przeciwko -  odpowiedziałam od razu z uśmiechem .
Cieszyłam się , że będą tutaj mieszkać .  Wtedy chłopcy postanowili iść i się spakować , znaczy tak jakby są już spakowani ,ale jeszcze czekali na moją zgodę .
- Lou możemy na chwilę pogadać ? – zapytałam.
Wtedy Liam szturchnął Zayna w ramię.
-  YYY to my idziemy się spakować do domu , wrócimy wieczorem – powiedział Zayn.
- Ale ja już się spakowałem – odparł Niall.
- Niall idziemy się spakować – powiedział ponownie Jessie.
- Ale ja się spakowałem , o co wam chodzi? – odpowiedział.
- Niall idziemy się spakować kurwa ! – powiedział z uśmiechem Harry.
- aaaaaaaa no to tak , wiecie chyba czegoś zapomniałem – powiedział blondyn.
Zaczęłam się śmiać z blondyna , wreszcie załapał, chodź oni nie musieli wychodzić , mogłam z Lou pogadać na górze.  Jessie też wyszedł .
- Więc tak … zaczęłam.
- Posłuchaj ja sobie to wszystko przemyślałem i jeśli nie chcesz to nie … -  nie dokończył , bo szybko go pocałowałam.  Chłopak odwzajemnił to  , czułam jak uśmiecha się przez pocałunek. Jak ja uwielbiam jak on całuje. Odkleiliśmy się od siebie.
- To znaczy , że tak ? – zapytał, obejmując mniej .
Ja nie odpowiedziałam tylko przytuliłam się do niego.  Cieszę się , że daliśmy sobie szanse. 
- Chłopaki już widzą o tym ? – odkleiłam się i zapytałam się jego.
- Widzieli jak się całowaliśmy wtedy – odpowiedział.
- O to tak jak mój brat – powiedziałam roześmiana.
 W tym momencie podeszłam do lodówki, wyciągnęłam z niej sok pomarańczowy i nalałam sobie do szklanki , poczułam jak Louis mnie obejmuje od tyłu, odwróciłam się .
- Mogę jeszcze raz ? – zapytał uśmiechnięty Louis.
- No nie wiem , nie wiem – udawałam zastanowienie.
W pewnej chwili do domu wszedł Nialler. Nie wszedł ,tylko chłopaki go popchnęli .
- To nie ja , to .. to Jessie – powiedział szybko .
- Ja ? nie – powiedział z uśmiechem Jessie.
Myślałam , że padnę ze śmiechu , podobnie jak Louis.  Już się trochę opanowałam i podeszłam do Jessiego, rzuciłam na niego złowrogie spojrzenie.
- Czeeść siostro – zaczął z uśmiechem jak gdyby nigdy nic . – Kiedy będę wujkiem ? – dodał.
Po tym pytaniu jeszcze bardziej rzuciłam na niego złowrogie spojrzenie.
- Nie ? dobra – powiedział i szybko odszedł , biorąc walizki chłopaków.
Wszyscy wnieśli swoje walizki , tylko Nialler nie , bo siłował się ze swoją i Louisa.
- Głupia pało , może byś wziął swoją walizkę co ? – zapytał .
Louis podszedł do Nialla i  wyrwał mu żelki . A blondyn od razu zaczął go gonić .
- Dobra już stop ! – próbowałam rozdzielić ich .
Chłopaki mieli z nich niezły ubaw . Kiedy Lou w końcu oddał mu żelki, chłopcy poszli do nowych pokoi.
Louis miał naprzeciwko mnie  , obok mnie po lewej stronie miał Harry , po prawej blondyn . Na końcu korytarza mieścił się pokój Jessiego, Liama i Zayna.  Chłopaki zaczęli się rozpakowywać w swoich pokojach . A ja skierowałam się do mojego , wzięłam moją MP4 i zaczęłam słuchać .  W słuchawkach leciało To.  Położyłam się na łóżku i zatopiłam się w muzyce . Ukradkiem oka spojrzałam na drzwi ,które się otworzyły , był to Harry. 
- Cześć mogę ? – zapytał.
- Jasne – odpowiedziałam , zdejmując z uszu słuchawki.
- Czyli jesteście razem ? – usiadł obok mnie na łóżku .
- Tak – powiedziałam , po czym go przytuliłam – dzięki Harry – dodałam.
Nie ma sprawy – odpowiedział , mocno się we mnie wtulając.  
*Oczami Harrego *
Bardzo chciałbym , żeby Amanda była szczęśliwa . Jak mówiłem , musze się zadowolić przyjaźnią i od czasu do czasu takimi uściskami . Amanda odkleiła się ode mnie , a ja postanowiłem pogadać z Niallem. Dlatego pożegnałem się i wyszedłem z jej pokoju . Od razu skierowałem się do Nialla. Który siedział smutny na łóżku.
- Ej Niall co się dzieje ? – wszedłem i usiadłem koło niego.
- Amanda i Loui to się stało – odpowiedział.
- Skoro ją kochasz to powinieneś się cieszyć , ze jest szczęśliwa , tak jak ja to robię – oznajmiłem.
Powiedział tylko , że mam rację i ponownie wrócił do rozpakowywania się . Ja postanowiłem pójść do siebie.
*Oczami Amandy *
Harry to wspaniały przyjaciel, bardzo mi pomógł . Zeszłam do kuchni, wzięłam sobie batonika Nialla. Zaszłam jeszcze do blondyna i powiedziałam , że biorę .
- Niall zabieram Ci batona – oznajmiłam.
- Co ? nieeee – powiedział.
Podeszłam do niego i spojrzałam mu w oczy.
- No proszę . – zaczęłam go prosić
- No dobra – powiedział.
- dziękuje –odparłam szybko całując go w policzek.
Skierowałam się do pokoju swojego ,wzięłam jakąś książkę i zaczęłam czytać. 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mamy 16 :)
Jak wam się podoba ? 
Cieszycie się , że Amanda jest z Lou? 
A chciałabym was prosić o głosowanie w ankiecie , to nowa ankieta.
Przygotowuje dla was pewną niespodziankę :) 

13 komentarzy:

  1. Fajny rozdział ;p Mi się podoba :)

    http://and-little-things-1d.blogspot.com/


    http://one-direction-opowiadanie-i-inne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rozdział. ;)
    Moim zdaniem nawet fajnie, że jest z Lou ale jednak gdzieś w głębu nadal liczę na to że będzie z Harrym<3.
    Ale to twoje opowiadanie i ty decydujesz, ja i tak napewno z wielką radośca będe czytac kolejne! :*
    Zapraszam na mojego bloga:
    http://hello-in-my-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział :D
    podoba mi się to że Lou jest z Amandą :P
    Zapraszam na mojego bloga http://wegreetinlondon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Łiiiii!!! Boże, jak mi fajnie.! Oni są w końcu razem, a ja mam wielki zaciesz :D Trochę mi szkoda Hazzy i Niall'a...:( Mam nadzieję, że znajdziesz im jakieś inne dziewczyny, z którymi będą będą szczęśliwi :)
    Życzę weny i czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział.!
    Buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale suuper, że są razem ♥ Świetny rozdział *.* Tylko zastanawiam się czy Amanda kiedyś będzie z Hazzą albo z Niallerem ;o Czekam na kolejny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że są razem al tak szkoda mi Hazzy i Nialla : (
    Masakra , aż mi się płakać chce haha : D

    OdpowiedzUsuń
  7. po 1. aww. #TeamLou forever.
    2. Ona ich tylko jeszcze bardzej w sobie rozkochuje. ah, kobiety, kobiety.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo , bardzo fajny rozdział . . :*
    No i cieszę sie że wybrała Louisa . . :D mam nadzieję żę tego nie chcesz pospuć . Czy chcesz ? :]
    Czekam na nn :*
    Pozdrawiam , ściskam mocno . . < 3
    http://opowiadanie-one-direction-only-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się ta historia a przy najmniej jej początek z tego otóż powodu nominowałam Cię do LA na http://we-wanna-live-while-we-are-young.blogspot.com/. I zabieram się za czytanie reszty rozdziałów, których jeszcze nie zdążyłam doczytać. |<3
    Pozdrawiam
    Dreaaams

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie zostałaś nominowana do Liebser Award. Więcej informacji tutaj: http://trzynasty-dzien-milosci.blogspot.com/2012/11/liebster-award.html :)
    Pozdrawiam.

    P.S. przeczytałam dwie ostatnie części i do tej pory bardzo mi się spodobało. Za resztę zabiorę po niedzieli. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym zaprosić Cię do odwiedzenia swojego bloga, do wyrażenia swojej opinii, do zaobserwowania jak się spodoba, by być na bieżąco! Zależy mi bardzo na opinii gdyż blog nie jest popularny, no i chciałabym jakoś zebrać trochę widzów - Vicky <3

    OdpowiedzUsuń
  12. tak..pierwsze opowiadanie czytam w którym to ktoś jest z Lou. :DD

    OdpowiedzUsuń