czwartek, 1 listopada 2012

Prolog

Minęło kilka lat odkąd rodzice zginęli, wszystko pamiętam jakby to było wczoraj…
Nadal jak chodzę na grób rodziców to płacze za każdym razem i rozmawiam z nimi, bo wiem że mnie słyszą i gdzieś tam w niebie się uśmiechają.  Pamiętam jak mój brat i chłopak pocieszali mnie , to były dwie najważniejsze osoby w moim życiu. Pewnego dnia wracałam właśnie z cmentarza , bo byłam u rodziców. Była piękna pogoda , słońce świeciło a wiatr delikatnie rozwiewał mi włosy ,postanowiłam że się przejdę, Udałam się do parku ,gdzie zawsze chodziłam z Filipem oraz rodzicami. Chodząc tak przypominały mi się wspólne chwile z nimi, jak to z nimi i z moim bratem świetnie się bawiliśmy. Mijałam właśnie małą rzeczkę, postanowiłam usiąść. Wszystko mi się przypomniało i w pewnym momencie zaczęły mi lecieć łzy ,otarłam je szybko i postanowiłam o tym nie myśleć. Niedaleko zauważyłam jakaś parę. Wyglądali na bardzo szczęśliwych tak jak z Filipem. Długo obserwowałam ich ,postanowiłam im się bardziej przyjrzeć , nagle ujrzałam Filipa , mojego Filipa z jakąś dziewczyną ,to co zobaczyłam również mnie zabolało. Wstałam z ławki i zaczęłam biec przed siebie ze łzami w oczach. Dotarłam do domu . Trzasnęłam drzwiami i pobiegłam na górę . Za sobą usłyszałam tylko głos Jessiego.
-Amanda co się stało? –zapytał chłopak
Nie odpowiedziałam mu , nie chciałam o tym gadać. Szybko zamknęłam się w pokoju i pozwoliłam aby łzy spokojnie spływały po mojej twarzy. Nagle usłyszałam że drzwi się otworzyły, w nich stał Jessie.
-Dlaczego płaczesz?- zapytał a w jego głosie słychać było troskę.
-Chodzi o Filipa-powiedziałam ze łzami w oczach.
Usłyszałam jak chłopak podchodzi do mnie a za chwilę poczułam jak ktoś mnie obejmuje.
-Co on znowu zrobił-zapytał spokojnym głosem.
Opowiedziałam mu całą historię . Jessie bardzo się wkurzył , już miał iść do niego ale go powstrzymałam.
-Porozmawiam z nim , spokojnie – powiedziałam z przerażeniem a zarazem chciałam zachować spokój.
-Zabije go , zabije tego idiotę- powiedział z krzykiem.
Udało mi się jednak przekonać go żeby do niego nie poszedł.
-Czy mogę zostać sama ?-zapytałam po czym poczułam że znowu łzy napływają mi do oczu.
-Jasne –odpowiedział i ostatni raz mnie przytulił po czym wyszedł.
Ja skuliłam się w kłębek na łóżku , nagle zauważyłam zdjęcie które leżało na mojej szafce nocnej. Byłam tam ja z Filipem , całowaliśmy się . Jeszcze bardziej wybuchałam płaczem. To naprawdę bardzo bolało , byliśmy ze sobą dwa lata. Wzięłam mocno zamach i rzuciłam zdjęcie o ścianę tak, że ramka się rozwaliła a zdjęcie leżało na podłodze. Po czym wybuchłam znowu  płaczem.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Postanowiłam ,że dzisiaj jeszcze coś dodam
więc macie tu prolog,  zacznę od takiego smutniejszego ale potem wszytko się rozkręci ,liczę że się podoba , ale ja tak szczerze oczekiwałam od siebie czegoś lepszego ale jest jak jest :) :) 
Następny rozdział nie wiem za dwa dni może .  :)







                                                               Filip z dziewczyną



 Amanda w pokoju






8 komentarzy:

  1. Ojej *-* Biedna ... Aż mnie serducho boli.
    Mhm. Widzę że blog się powoli rozkręca.xD.Czkam na kolejny rozdział - byle by tylko nie skutny xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem , że ten prolog , to jedno wielkie WOW ! Wywarł na mnie ogromne wrażenie ! Oby tak dalej . xd
    Już nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny prolog, ale ja bym dodała więcej szczegółów. No, ale to twoje opowiadanie;) Mi i tak się podoba <3 Dodaję sie do obserwatorów ;)

    Mam nadzieję, ze zerkniesz do mnie. Też o 1D i też dopiero prolog;)
    http://little-things-1direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie kręcą mnie takie klimaty xD
    Jestem chłopakiem, ale dobrze piszesz. Nie ma rażących błędów ortograficznych, składowych i stylistycznych. Fajnie, płynnie się to czyta. Życzę powodzenia i zapraszam do siebie:
    http://w-krainie-wyobrazni.blogspot.com/
    Blog z opowiadaniami i rysunkami do nich :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się ciekawie.
    http://all-for-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę masz talent do pisania *-* pisz pisz bo robisz to genialnie.. mogłabym to czytać bez końca. Świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. zabieram się do czytania :D x

    OdpowiedzUsuń
  8. super ♥ pięknie♥♥♥

    OdpowiedzUsuń