wtorek, 6 listopada 2012

Rozdział 5 :)


Nadal nie mogłam uwierzyć ,że jestem w Londynie . Zakochałam się w tym mieście po prostu.  Spojrzałam na szafkę ,zauważyłam ,że nie ma mojego telefonu. Zaczęłam go szukać, nagle zauważyłam go na podłodze. Podniosłam go, zobaczyłam 45 nieodebranych połączeń od Filipa, pewnie od tych wibracji spadł na podłogę. Teraz kiedy mam drzwi i toaletkę to nie muszę iść do łazienki .  Wyjrzałam przez okno , zapowiadał się piękny dzień. Ubrałam się w TO po czym podeszłam do toaletki ,rozczesałam włosy i zaczęłam robić makijaż. Po wyjściu z pokoju ,poszłam do łazienki ,żeby się umyć. Wyszłam z łazienki i od razu poczułam przyjemny zapach jajecznicy .
-Dobry – przywitał mnie brat
-Cześć- odpowiedziałam mu ,uśmiechając się .
Odwzajemnił uśmiech ,po czym płożył przede mną talerz ,pełny jajecznicy .
-To co dzisiaj robimy ? –zapytał Jessie
- Nie wiem , może zwiedzamy ,co Ty na to ? – odpowiedziałam mu z uśmiechem
-Jasne – odparł po czym odwzajemnił go.
Kiedy zjedliśmy śniadanie, chwile pooglądaliśmy telewizję . Jessie ciągle przełączać kanały, nic nie dało się oglądać przez niego.
-Zdecyduj się wreszcie na coś !-krzyknęłam .
-Nie mogę , nic nie ma –odkrzyknął.
Strzeliłam Facepalma . W pewnym momencie Jessie wyłączył telewizje i złapał za rękaw i powiedział żeby wstała, posłusznie zrobiłam to co kazał .
-Po co wstałam ? –zapytałam
-No ubieraj się idziemy pozwiedzać miasto .
Ubraliśmy się ,zakluczyliśmy drzwi ,kiedy się odwróciliśmy stała na nami piękna dziewczyna z blond włosami.
-Cześć, Jestem Vanessa, mieszkam obok –powiedziała dziewczyna ,uśmiechając się
-Hej ja jestem Amanda , a to mój brat Jessie –odpowiedziałam ,po czym odwzajemniłam uśmiech.
-Widziałam ze wczoraj się wprowadziliście ,macie piękny dom – oznajmiła
-Tak ,wczoraj przylecieliśmy , jesteśmy z Polski i dzięki – powiedziałam
Nie znaliśmy miasta ani ludzi ,więc zaproponowaliśmy Vanessie czy by nas nie oprowadziła, ona zgodziła się od razu.  Była bardzo miła, polubiłam ją ,chyba mój brat także ,bo co chwile widziałam jak spogląda na Vanesse.  Dziewczyna zaprowadziła nas do Milkshake City.
-Tutaj są najlepsze shake w mieście –powiedziała z uśmiechem .
Jessie wziął czekoladowy , Vanessa wzięła jagodowy , a ja długo zastanawiałam się jaki wybrać, był za duży wybór. W pewniej momencie moja uwagę przykuł shake z napisem 1D . Bez wahania go wzięłam . Usiedliśmy przy stoliku ja wzięłam sobie przewodnik, który leżał na szafce przy wejściu . Zaczęłam go czytać, Kątem oka zerkałam na Jessiego ,który ciągle gapił się na Vanesse . Co chwile wychylałam swoje oczy spod gazety ,aż zobaczyłam że Jassie i Vanessa patrzą się na siebie, jakby się zakochali czy coś, szybko jednak oczy schowałam w przewodnik ,udając ,że nic nie widziałam. Cieszyłam się, ze Jessiemu podoba się Vanessa, przynajmniej jest to dziewczyna ,która jest ładna, fajna , a nie to coś co mój brat zostawił w Polsce.
-To co idziemy , czy będziecie się gapić na siebie cały dzień ? –zapytałam .
Zauważyłam , że ta dwójka od razu spuściła wzrok i zrobili się cali czerwoni .Starałam się nie wybuchnąć śmiechem i się udało, powstrzymałam tę fale śmiechu .
-Najpierw pójdziemy zobaczyć London Eye- oznajmiła dziewczyna.
Wjechaliśmy na górę , widok był nieziemski . Ja zachwycałam się widokiem , a ta dwójka nadal się na siebie gapiła, poczułam jak na mojej twarzy gości uśmiech , Potem poszliśmy zobaczyć pałac  Buckingham, następnie Big Bena, porobiłam mnóstwo zdjęć, na jednym uchwyciłam  Vanesse i Jessiego ,boże jak oni pięknie wyglądali razem. Następna w kolejce była wieża Tower Bridge , byłam pod wrażeniem , Londyn jest przepiękny. Popatrzyłam na zegarek była już 16 :00 postanowiliśmy już wracać . Po ok. 10 minutach byliśmy już przed naszym domem .
- Miło było spędzić z Tobą dzień i ogólnie Cię poznać – powiedziałam , po czym przytuliłam ja .
-Mi również –odpowiedział dziewczyna , odwzajemniając uśmiech.
-To pa – palnął Jessie, strzeliłam facepalma i szturchnęłam go w łokieć . – To znaczy odprowadzę Cię –poprawił się .
-Ale nie musisz , mieszkam obok. –odpowiedziała dziewczyna .
-Oj tam , nalegam – powiedział po czym uśmiechnął się .
Poszłam do domu już , a Jessie odprowadzał Vanesse . Pobiegłam do mojego pokoju ,zgrałam na laptopa zdjęcia z dzisiaj i szybko wydrukowałam to zdjęcie na którym jest Jessie i Vanessa. Usłyszałam ,że chłopak wszedł do domu , szybko wyłączyłam laptopa, chwyciłam zdjęcie i zeszłam na dół. Jessie wieszał właśnie kurtkę na wieszaku , a ja skrzyżowałam ręce i patrzyłam na niego .
- Co się gapisz ? – zapytał z uśmiechem .
Nie odpowiedziałam mu nic, nadal pozostałam w takiej pozycji co wcześniej. Stałam tak jeszcze przez parę sekund , potem podeszłam do niego, wręczyłam mu zdęcie, na którym jest z Vanessą i pobiegłam do pokoju.  Włączyłam ponownie laptopa i wydrukowałam jeszcze parę zdjęć , po czym jedno zdjęcie przyczepiłam szpilką na tablicy .  Postanowiłam się przejść. Zeszłam na dół do brata ,który wpatrywał się w swoje zdjęcie w Vanessą .
-wychodzę na spacer ,zaraz przyjdę – oznajmiłam mu.
Nie odpowiedział mi , nawet nie wiem czy mnie usłyszał ,ale dobra . Już miałam otwierać drzwi ,ale przypomniałam sobie ,że nie wzięłam słuchawek . Wróciłam się po nie, a potem poszłam w stronę wyjścia . Leciało TO . Doszłam do parku.  Wsłuchiwałam się w piosenkę, i nagle wszystkie wspomnienia wróciły. Łzy same mi zaczęły lecieć . Szłam tak jeszcze parę minut i doszłam do jakiejś rzeczki. Nie wiedziałam gdzie jestem i jak to się stało ,że się tam znalazłam, nogi same mnie prowadziły. Usiadłam na trawie ,po turecku ,spuściłam głowę i zaczęłam myśleć. Nagle poczułam czyjąś rękę na moim ramieniu. Poczułam jak ktoś siada obok mnie , lekko się odwróciłam i ujrzałam wysokiego blondyna, z niebieskimi oczami. Zobaczyłam ,że chłopak się odwraca ,wiec szybko odwróciłam wzrok. Pomyślałam ,że już gdzieś tego chłopaka widziałam ,tylko nie mogłam skojarzyć skąd .
-Co tutaj robisz ? – po chwili usłyszałam głos chłopaka.
- Sama nie wiem, trafiłam tu przez przypadek – odezwałam się
- Myślałam ,że nikt tutaj nie znajdzie wejścia ,zawsze tu przychodzę –oznajmił
-Ja  nawet nie wiem jak stąd wyjść – powiedziałam ,po czym lekko się uśmiechnęłam
-Jestem Niall – odpowiedział chłopak ,podając mi rękę .
To co usłyszałam , strasznie mnie zdziwiło ,po chwili znowu spojrzałam na chłopaka i skojarzyłam sobie go z Niallem Horanem z One Direction , moim idolem .
-Żyjesz ? – chłopak odezwał się , machając mi przed oczami.
- Ja Amanda – podałam mu rękę. – Ty jesteś Niall Horan z One Direction ?  - dodałam po chwili.
- A co fanka ? – zapytał
Nie wiedziałam co powiedzieć , bałam się ,że jeśli mu powiem prawdę to weźmie mnie za fankę , która zaraz będzie piszczała , będzie chciała autograf i tym podobne , a kłamać też nie chciałam , bo nie lubię.
- Tak , ale spokojnie nie zamierzam krzyczeć , chodź nie codziennie spotykasz swojego idola – oznajmiłam mu.
Chłopak tylko się zaśmiał . Nagle poczułam wibrację w telefonie , spojrzałam na wyświetlacz „Jessie „ przeprosiłam chłopaka i szybko odebrałam .
Halo? –powiedziałam
Gdzie jesteś ? martwię się –oznajmił
W parku , mówiłam Ci , będę za jakieś pół godziny pa –szybko się rozłączyłam
-Chłopak dzwonił ? – zapytał niebieskooki blondyn .
- Nie mam chłopaka, to brat –oznajmiłam mu.
- Będę się zbierała , tylko powiedz mi jak stad wyjść – powiedziałam , uśmiechając się .
- Masz piękny uśmiech – palnął – znaczy… odprowadzę Cię –dodał po chwili
Uśmiechnęłam się tylko .  Po paru minutach wyszliśmy z parku . Mijaliśmy  Big Bena , ślicznie wyglądał ,dlatego zrobiłam zdjęcie komórką.
- Widać ,że nie jesteś z Londynu – oznajmił mi .
- No nie, wczoraj przyjechałam – odpowiedziałam mu .
-  Dlaczego właśnie Londyn ? –zapytał
- Wiesz… głupio mi o tym mówić , ale przyjechałam tutaj , bo liczyłam ,że poznam was , ale też z innych powodów, ogólnie długa historia. – wytłumaczyłam mu .
- Mamy czas , chętnie posłucham . – oznajmił , uśmiechając się .
Postanowiłam mu powiedzieć, może jak się wygadam zrobi mi się lepiej . Opowiedziałam mu całą historie . Chłopak tylko mnie przytulił, a ja odwzajemniłam uśmiech i rzeczywiście zrobiło mi się lepiej .
- To tutaj mieszkam – oznajmiłam mu .
- Ja mieszkam TAM , z pozostałą czwórką zespołu – powiedział , wskazując na parę domów dalej .
Zamarłam , nigdy bym się nie spodziewała ,że będę mieszkała prawie obok moich idoli . Po chwili się ocknęłam .
- To ja już będę szła, dzięki za miły spacer – powiedziałam, uśmiechając się .
- To ja dziękuje , wiesz, a może dałabyś mi swój numer telefonu ?- zapytał niepewnie .
Pokiwałam głową na tak i zapisałam mu na karteczce
-Proszę – powiedziała , wręczając mu karteczkę z numerem .
Pożegnaliśmy się , dałam mu buziaka w policzek i poszłam w stronę drzwi wejściowych . Otworzyłam je , po czym weszłam do domu .
- Oszalałaś , martwiłem się o Ciebie – krzyknął lekko Jessie
- Nie potrzebnie ,byłam z Niallem – odpowiedziałam spokojnie
- Z Niallem ? z tym z tego zespołu ? – zapytał ze zdziwieniem .
Tak –odparłam spokojnie .
- Świetny dowcip , ale powtarzam chodzenie z plakatem na spacer i mówienie, że byłaś z jednym członkiem  zespołu to już chore – oznajmił mi
-Wcale nie byłam z plakatem ! –wykrzyknęłam , zarazem uśmiechając cię ,
 Usłyszeliśmy dzwonek do drzwi, poszłam otworzyć ,a moim oczom ukazała się Vanessa.
 Rzuciła tylko krótkie hej do Jessiego , ale oczywiście nie obyło się od sekundy wgapiania się w siebie, złapała mnie za rękę i zaprowadziła do mojego pokoju .
- Chce wszystko wiedzieć, kim był ten chłopak z którym byłaś przed chwila ? –zapytała.
Czułam , że mogłam jej ufać  ,dlatego opowiedziałam jej całą historie .
- No , no  niezła historia , ale ja też muszę Ci o czymś powiedzieć – oznajmiła zawstydzona .
- Co takiego ? – zapytałam z zaciekawieniem
- Bo ja zakochałam się w Twoim bracie – odparła , lekko uśmiechając się .
- Wiem , on w Tobie też – odparłam ze spokojem .
-skąd wiesz ? –zapytała szybko
- Mam oczy – powiedziałam ,uśmiechając się .
Zrobiło się już późno, Vanessa stwierdziła, że nie będzie nam przeszkadzać , wiec odprowadziłam Ją do wyjścia , pożegnała się z Jessiem i wyszła .
- O czym gadałyście ? – zapytał
- babskie sprawy – odparłam
Poszłam do kuchni , zrobiłam sobie tosty i pobiegłam do pokoju . Wyjrzałam przez balkon , była piękna noc, zrobiłam parę zdjęć, następnie zgrałam je i , dwa kolejne powiesiłam na tablicy u mnie . Zjadłam tosty , przebrałam się w piżamę , już miałam iść spać, ale dostałam sms-a , był on od Nialla.  Napisał „ Dobranoc xx „ przeczytałam tę wiadomość , uśmiechając się i po chwili odpisałam mu „ Dobranoc xx „  I szybko zasnęłam. Obudził mnie sms , przeczytałam go, pisało „ Dobry xd „ odpisałam mu „ Dzień dobry :) „ . Wstałam , wybrałam TEN zestaw  i pobiegłam do łazienki wykonać poranną toaletę . Zeszłam na dół , przywitałam się z Jessiem , który oznajmił mi, że idziemy do sklepu , coś kupić na kanapki . Byliśmy kilka kroków od domu, a ja już zaczęłam się śmiać jak głupia. Jessie zaczął opowiadać  najśmieszniejsze historie z naszego dzieciństwa , śmiałam się jak głupia. W pewnym momencie zauważyłam sylwetki pięciu chłopaków .
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mamy 5 rozdział.
Jak wam się podoba ? 
Chciałabym wam podziękować za komentarze które dodajecie , one bardzo mnie motywują :)
Miałabym do was taką małą prośbę , każdy kto czyta czy mógłby kliknąć u góry w ankiecie ? :) 
Możecie też dodać mnie do obserwujących :D 



Milkshake City ;3

Shake 1D 
Jessie i Vanessa 
Zdjęcie które zrobiła i powiesiła sobie Amanda 
Amanda nad rzeką
Rzeka nad którą Amanda siedziała z Niallem 
takie zdjęcie Amanda zrobiła wieczorem i przyczepiła na tablice u siebie 
drugie zdjęcie autorstwa Amandy ,też przyczepiła je na tablice :3


15 komentarzy:

  1. omgomgomg świetne <333 nie moge się doczekać co bd dalej ;333
    Zapraszam do siebie :
    http://el-amor-siempre-nos-muestra-el-camino.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę dobry rozdział;)
    Nie wiem zbytnio co napisać, żeby cie nie zasłodzić więc może lepiej zamilknę...

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne ! . Tam na początku powtarza się słowo łazienka, ale i tak jest genialne *.* .
    to ja z zapytaj http://dominikay-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny rozdział . . :)
    Czekam na następny ^^
    Sciskam mocno :**

    http://opowiadanie-one-direction-only-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś tylko napiszę, że rozdział jest BOSKI i uciekam.! przepraszam, że tylko tyle, ale pędzę dodawać rozdział u siebie :)
    Papatki ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dodawaj, bo ja tutaj u Ciebie też czekam na rozdziały :) <3

      Usuń
  6. Fajnie piszesz ; *. Czekam na nn ; ). Mogłabyś mnie informować o nowym rozdziale na TT ? @anitttaxd - tam możesz mi napisać ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooooo jakie mega ! Ale mnie wciągnęłaś talent i podziw że masz ochoty do takiej roboty o nowym rozdziale poinformuj mnie na moim blogi twoofriends.blogspot.com <---- czekam :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie piszesz, masz talent. Świetny pomysł z tymi zdjęciami ^^
    http://ethersss.blogspot.com/ <---Jak chcesz coś poczytać to zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. O Matko *-*
    Ratunku :D
    Cudowne, kocham Cię. <3
    jutro pls next. Wiem ze juz napisałaś. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zagłosowałam w ankiecie ♥
    Fajnie się piszesz, naprawdę dobrze się czyta. Ciekawi bohaterzy i ogółem lubię czytać takie książki.
    Zapraszam na dwa blogi :
    www.littleworldnessy.blogspot.com - o moim życiu
    www.fashionbynessy.blogspot.com - o modzie
    * sorry za reklamę, ale jakoś muszę je spopularyzować :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ale boski *.*

    http://they-don-t-know-about-us.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Tło *,* obserwuję i zapraszam do mnie : http://internetowabloggerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. AA..Niall :D
    Mega <3

    OdpowiedzUsuń